Advies office aanschaffen

CapSparrow

Bekend Lid
Lid geworden
12 jan 2017
Reacties
214
Reaction score
119
Punten
43
Leeftijd
48
Website
www.ruudpaap.nl
OS
Windows 10 Home Edition
AV
Ziggo Safe Online
FW
F-Secure
Website
http://www.ruudpaap.nl
Facebook
ruudjuh020
O ja, levenslange licentie klopt eigenlijk wel, je mag het product levenslang gebruiken alleen heb je geen levenslange ondersteuning/updates maar dat zeggen ze ook nergens, dus ze hebben niks gelogen.
Ja dat is ook weer zo

E

Ex forumlid 201

Guest
Hewel wat jij opnoemt dat zie ik helemaal niet? zelfs geen venster waar ik de code moet invullen?
moet je het hebben want ik gooi het in de vuilbak
Hebben wil ik alles :p

Maar heb je het volgende ook geprobeerd?

Controleren of voor uw Office-versie volumelicenties worden gebruikt​

Volumelicentieversies van Office worden meestal gebruikt door grote organisaties. U kunt als volgt controleren of uw versie van Office volumelicenties gebruikt:

1. Open een document in Word.
  2. Ga naar Bestand > Account.
  3. Vergelijk uw scherm met deze schermafbeelding en let hierbij op het volgende.
    • Volumelicentieversies hebben de naam Office Standard of Office Professional Plus
    • Volumelicentieversies hebben een koppeling Productcode wijzigen.

Hier wordt de Backstage-weergave van een volumelicentieversie van Office weergegeven

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
1.989
Reaction score
183
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
OS
Windows 10 en 8.1
alles geprobeerd om het te activeren stop ermee de vuilbak in

Fout​

De ingevoerde productcode is ongeldig of wordt niet ondersteund door deze site. Neem contact op met Microsoft Support voor hulp.

ShadyAngel

Gewaardeerd Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reacties
2.065
Reaction score
697
Punten
113
Leeftijd
60
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
Je kan nog eens proberen met onderstaande link (als je dat ziet zitten).
Dan koppel je office aan je ms account en kan je max 5x installeren op persoonlijke pc's. Naderhand heb je dan ook de key niet meer nodig.
Titel is misleidend misschien, want dit geld ook voor perpetual licenses.

E

Ex forumlid 201

Guest
Uit de help van licentiepromo
De meeste problemen bij de installatie of activatie van Office worden veroorzaakt door het feit dat er nog een oude of andere Office versie op uw systeem aanwezig is. Op een nieuwe laptop staat er bijvoorbeeld nog een proefversie van Office 365 die in conflict komt met nieuwe versies.
Voorbeelden van fouten :
  • U krijgt bijvoorbeeld foutmelding Foutcode 30182-1 (2)
  • Office wil enkel 32-bits installeren en geeft u een melding
  • Uw office vraag achter een email adres voor de activatie
  • U krijgt Office niet geactiveerd of de sleutel blijkt niet correct.
Al deze fouten zijn op te lossen door oude of andere Office versies te verwijderen.
U kan hier lezen hoe u dat doet :
https://support.office.com/nl-nl/ar...n-een-pc-9dd49b83-264a-477a-8fcc-2fdf5dbf61d8
Wil u controleren of u wel met de correcte Office versie werkt , ga dan naar Bestand – Account en in de rechterkolom ziet u uw versie van Office en de activatie.

Bovenaan Onderaan