office 2019 komt uit

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 50
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 1285
Ik vraag mij af wat de impact is van de gratis programma's zoals OpenOffiice en LibreOffice op het programma van Microsoft.

Er zal mijn inziens geen impact zijn op Libre Office dan wel Open Office: de bestands extenties zullen niet veranderen.
Wel zullen ze dankzij dit nieuwe MS pakket ook weer vernieuwingen uitbrengen, vermoed ik.

Het nieuwe Microsoft Office pakket voorziet in een verbeterde Word, Excel en PowerPoint.
Bovendien maakt het nieuwe Office pakket stiftingave (druk) mogelijk.
Skype for Bussiness wordt Team.
Dit hele pakket is vooral bedoeld voor al die ondernemingen die nog niet op cloudopslag zijn overgaan.
Het pakket kent dus geen opslag in de cloud dwang.

Halverwege volgens jaar zal er een gratis proefversie uitkomen, zodat MS gebruikerservaringen kan opdoen.
Eind volgend jaar is het de bedoeling dat het 2019 pakket wordt uitgebracht.

Ik vraag mij af wat de impact is van de gratis programma's zoals OpenOffiice en LibreOffice op het programma van Microsoft.
ik snap niet dat open office en LibreOffice geen mailprogramma mee geven ?

daar werk ik me met Em en werkt perfect met gratis licentie en een vertaling indien je een engels bericht binnen krijgt. Goede info van @abb

Ik ben nog altijd een echt Microsoft Office (betaalde versie) gebruiker. Vind het ontzettend fijn werken. Vooral Outlook kan mij zeer bekoren. Het op een vernieuwde wijze toevoegen van bijlagen kan ik ook erg waarderen.

Voor mij is het pakket dus nog altijd geld waard.

Ik kan je vertellen dat die eM Client in mijn ogen nog beter is dan Outlook in welk versie dan ook.

Ik ben nog altijd een echt Microsoft Office (betaalde versie) gebruiker. Vind het ontzettend fijn werken. Vooral Outlook kan mij zeer bekoren. Het op een vernieuwde wijze toevoegen van bijlagen kan ik ook erg waarderen.

Voor mij is het pakket dus nog altijd geld waard.

als volgende jaar mijn MBA koop koop dan stap ik over op LibreOffice en Apple mail. :(gedaan office te kopen en ieder jaar betalen dat wil ik niet :mad:

Ik betaal ook niet ieder jaar voor Office, ik koop een Standalone versie.

Terug
Bovenaan Onderaan