office 2019 alleen voor Win10

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 50
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 18
  • Weergaven 1500
Libre Office 6 is uit.
Probeer die maar eens.

Altijd komt het nieuwe pakket eerst voor Windows uit, voor MAC zit er vaak een jaar verder een nieuwe versie - dat wordt dan waarschijnlijk Office 2020.

Ik kreeg net een e-mail van Softmaker, dat Softmaker Office 2018 ook voor MAC is uitgekomen.
Dat is ook een heel mooi Office Pakket, volledig 100% compatibel met Microsoft en een stuk voordeliger.

ik pakket office 2016 liggen die hou ik mijn mac pc dan. want op win10 laptop staat al office 2016

Heb jij een school abo?

Ik moet zeggen dat ze mij wel nieuwsgierig maken naar die Office 2019.

Ik vraag mij steeds af, wat kunnen ze nu nog veranderen/verbeteren aan Office? Maar ja, aan een dure wagen vinden ze ook nog altijd nieuwe accessoires om hem nog duurder te kunnen maken. Voor mij is Outlook nog altijd engeëvenaard, de rest gebruik ik vrij weinig. En toch ... ja ook nieuwsgierig naar versie 2019. Gelukkig heb ik een Office 365 abo en zal het wel vanzelf binnen sijpelen.

Alle gratis pakketten ten spijt, ik ben, en blijf, een grote fan van Outlook. Maar ook de andere Office applicaties kunnen mij bekoren!

Ik moet zeggen dat ze mij wel nieuwsgierig maken naar die Office 2019.
Ik vraag mij steeds af, wat kunnen ze nu nog veranderen/verbeteren aan Office? Maar ja, aan een dure wagen vinden ze ook nog altijd nieuwe accessoires om hem nog duurder te kunnen maken. Voor mij is Outlook nog altijd engeëvenaard, de rest gebruik ik vrij weinig. En toch ... ja ook nieuwsgierig naar versie 2019. Gelukkig heb ik een Office 365 abo en zal het wel vanzelf binnen sijpelen.
ik ook

Ik was tevreden met Office XP: Microsoft Office XP - Wikipedia
Daar kon ik alles mee doen wat ik wilde. De enige reden waarom ik in de loop der jaren ben overgegaan naar nieuwere versies van Microsoft Office is omdat oude versies niet meer ondersteund werden door Microsoft.
Outlook (onderdeel van het office pakket) moest ik op mijn werk gebruiken, maar ik ben er nooit een fan van geweest.
Het prettigste e-mailprogramma dat ik ooit gebruikt heb is Outlook Express.

Zo heeft iedere doorgewinterde Windows gebruiker zijn eigen voorkeuren.

Office 2000 werd net zo als Windows 2000 bejubeld.
Ik heb heb beiden ook gebruikt.

Office XP vond ik verschrikkelijk en uiteindelijk heb ik Office 2000 ingeruild voor Office 2003.
En daarna Office 2007 en toen Office 2010 alweer 2 jaar oud was daarop overgeschakeld en veel gebruikt.

Voordelig Office 2013 kunnen kopen en daar werk ik nog mee.

Ga ik over Linux dan koop ik Office voor Linux via Softmaker.

Zo heeft iedere doorgewinterde Windows gebruiker zijn eigen voorkeuren.

Office 2000 werd net zo als Windows 2000 bejubeld.
Ik heb heb beiden ook gebruikt.

Office XP vond ik verschrikkelijk en uiteindelijk heb ik Office 2000 ingeruild voor Office 2003.
En daarna Office 2007 en toen Office 2010 alweer 2 jaar oud was daarop overgeschakeld en veel gebruikt.

Voordelig Office 2013 kunnen kopen en daar werk ik nog mee.

Ga ik over Linux dan koop ik Office voor Linux via Softmaker.

vond office 2003 de super goed.

maar ik vond geen office slecht vanaf 2007 tot nu behalve versie 2013

Als jij Office 2013 niet apprecieerd - waarom dan wel de 2019 versie - welke een verolgsontwikkeling van 2013/2016 is?

Veel mensen gebruiken Office, zelfs op een Apple. Daar kan je alles van zeggen maar dat hebben ze bij Microsoft goed voor elkaar. Het is en blijft, voor mij, een heerlijk pakket om mee te werken.

Veel mensen gebruiken Office, zelfs op een Apple. Daar kan je alles van zeggen maar dat hebben ze bij Microsoft goed voor elkaar. Het is en blijft, voor mij, een heerlijk pakket om mee te werken.

ik ga in Augustus 2018 MBA kopen en office 2016 er zetten

Softmaker Office 2018 is volledig MS-Office compatibel en ziet er ook voortreffelijk uit, met keuze uit meer kleurthema combinaties dan MS Office mogelijk maakt.

Terug
Bovenaan Onderaan