Informatie Nog weer een kleine reorganisatie toegepast

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Ik kreeg gisteren de opmerking dat dit forum er nu waanzinnig mooi uitziet.
Mooi compliment vond ik dat.
Maar ik was nog niet helemaal tevreden en heb thans bereikt waar ik eerder nog een klein probleem mee had.

Alles wat media is, eigenlijk dus alle video´s zijn vanaf nu onder Alle Media gegroepeerd.
Ten eerste heb ik Alle Media in de navigatiebalk toegankelijk gemaakt.
Ten tweede is er nu het Alle Media Widget waarin ook de relevante links zijn aan te klikken.

Ik vind zelf dat alles wat tot de mediagroep behoort, nu sneller te vinden is in dit forum.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Ik heb nog geen enkele afkeuring gehoord over de genomen reorganisatie, ik vermoed dus dat iedereen er blij mee is?

Roxmarie

Enthousiast
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
1.004
Punten
113
Dat is handig @Abraham54, ik zocht me altijd rot naar bepaalde dingen, deed het altijd via zoeken, dan kwam ik er wel, dus ik denk dat dit een verbetering is. Ik zit niet de hele dag op het forum, dus had het nog niet gelezen.

Roxmarie

Enthousiast
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
1.004
Punten
113
Waarom staat deze niet bij de media? Waarschijnlijk omdat hij ooit verkeerd gepost is? Is toch muziek dat behoort toch onder media (en in de luie stoel)
1589132527827.png

De Eenzame Fietser

Junior lid
Lid geworden
15 dec 2019
Waarderingsscore
102
Punten
33
Het boeit mij helemaal niks.
Want ik vind op de computer het forum overzicht helemaal niks lijken.
En dat is mijn mening,punt uit.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Waarom staat deze niet bij de media? Waarschijnlijk omdat hij ooit verkeerd gepost is? Is toch muziek dat behoort toch onder media (en in de luie stoel)
Het was even werk, 25 pagina's verplaatsen.
Maar het topic staat nu in het gelijknamige forum als sticky, dus bovenaan al het andere wat daar ook staat.

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
Lid geworden
28 aug 2016
Waarderingsscore
137
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
Het boeit mij helemaal niks.
Want ik vind op de computer het forum overzicht helemaal niks lijken.
En dat is mijn mening,punt uit.
waarom vind je het forumoverzicht dat het op niks lijkt? Wat mij betreft moet een forumoverzicht op niets lijken,wat wel belangrijk is dat je de forums gemakkelijk kan weer vinden zonder daar luttele minuten moeten verspelen om ze te vinden.En belangrijkste van al is dat je goed word geholpen door vakmensen, en dat je niet lang hoeft te wachten op antwoorden,dat kan je niet zeggen op andere site en dan spreek ik van ondervinding?
hier plaats je een vraag binnen 10 minuten heb je al een eerste antwoord,dus voor mij is dit het belangrijkste.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Moet niet vergeten morgen bij SEO een nieuwe sitemap in te dienen!

gouwepeer

Gewaarderd
Teamlid
Lid geworden
4 okt 2016
Waarderingsscore
282
Punten
83
Leeftijd
44
Website
www.gouwepeer.nl
Doe jij dat handmatig? Het forum kan namelijk automatisch een sitemap indienen bij alle naar keuze in te vullen zoekmachines.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Als jij het allang niet meer gedaan hebt, dan zal de sitemap waarmee gewerkt wordt een oude zijn.

gouwepeer

Gewaarderd
Teamlid
Lid geworden
4 okt 2016
Waarderingsscore
282
Punten
83
Leeftijd
44
Website
www.gouwepeer.nl
Kijk eens op /admin.php?options/groups/sitemap/
Sitemap automatisch opbouwen

Als deze optie is ingeschakeld, wordt de sitemap periodiek automatisch opnieuw opgebouwd. Als deze optie is uitgeschakeld, wordt de sitemap alleen bijgewerkt wanneer deze handmatig opnieuw wordt opgebouwd via Extra> Caches opnieuw opbouwen. De huidige sitemap is toegankelijk via sitemap.php. Wanneer deze optie is ingeschakeld zal de sitemap automatisch periodiek herbouwd worden. Wanneer deze optie is uitgeschakeld zal de sitemap alleen worden bijgewerkt wanneer deze manueel herbouwd is door Tools> Herbouw-cachen. De huidige sitemap kan worden geopend via sitemap.php.
En daaronder kan de optie voor de zoekmachines worden ingesteld.
Eénmaal een sitemap opgebouwd is, en als deze optie ingeschakeld is, zal de geüpdatete versie automatisch ingediend worden bij zoekmachines. Indien deze optie niet ingeschakeld is, zullen zoekmachines alleen weten van de sitemap als deze vermeld staat in robots.txt of als je het manueel bij hen indient.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Widget Alle Media is net aangepast.

Waar luister jij naar verwijst niet meer naar het betreffende onderdeel, maar naar het speciale topic, dat al 25 pagina´s beslaat met muziekkeuzes.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Kijk eens op /admin.php?options/groups/sitemap/

En daaronder kan de optie voor de zoekmachines worden ingesteld.
Is bij mij ingeschakeld en ook op het NCF.
Google SEO werk voor het NCF nog steeds met de sitemap uit 2017.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Ja, net zoals bij mij.

Black Tiger

Senior
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
556
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
Google SEO werk voor het NCF nog steeds met de sitemap uit 2017.
Die dus niet geupdate wordt en da's ook wel jammer eigenlijk. Natuurlijk werkt het nog wel met zo'n sitemap, maar het werkt volgens mij nog beter als de sitemap ook automatisch de nieuwe berichten er in pleurt. Dus automatisch die sitemap update.

gouwepeer

Gewaarderd
Teamlid
Lid geworden
4 okt 2016
Waarderingsscore
282
Punten
83
Leeftijd
44
Website
www.gouwepeer.nl
De sitemap.php maakt automatisch sitemap updates. Daar heb je geen handmatig aangemaakte .xml bestanden voor nodig met XenForo. Een aantal webshop software pakketten doen dit ook automatisch. En ik voermoed dat meerdere fora software dit kunnen doen.

Black Tiger

Senior
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
556
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
De sitemap.php maakt automatisch sitemap updates.
Ja dat weet ik, staat ook in mijn antwoord vermeld. Doet die van Invision ook, net zoals de addon voor de sitemap.xml van SMF.

Maar ik dacht dat hij dat niet gebruikte omdat hij zei dat Google nog steeds van de sitemap van 2017 gebruik maakte en dat is niet echt het geval.
De eerste is misschien in 2017 ingediend, maar Google maakt al lang gebruik van geupdate versies door de sitemap.php uit te lezen. Dus dan is dat antwoord wat raar. Vandaar dat ik ook zo reageerde.

Bovenaan Onderaan