Nieuwe vliegauto van Aeromobil kan je dit jaar kopen

• Onderwerp starterDanvers
  • Startdatum
  • Reacties 9
  • Weergaven 768
D

Danvers

Guest
Het lijkt op een-ver-van-ons-bedshow, maar binnenkort kan je vliegende auto’s in het luchtruim verwachten. Volgende week onthult het Slowaaks bedrijf meer details.
Aeromobil pakt uit met details over zijn vliegende auto. Dat doet de Slowaakse firma in een persbericht. We kunnen de commerciële versie van het innovatieve voertuig aanschouwen op de Top Marques Monaco, een prestigieuze beurs voor superwagens. De sciencefiction-voertuigen van Hollywood worden klaarblijkelijk realiteit.

58ee72f5d17eb-va.jpg

Lees hier

Ik heb het nu wel een beetje gehad met al die toekomstige dingen. Ze doen maar en als het zo ver is, dan kom ik achter mijn laptop vandaan. Eerst zien, dan geloven.

Hopelijk kunnen die dingen wel hoog vliegen. Laagvliegers zijn er al genoeg :p

Aan een rijbewijs zul je wel niet voldoende hebben. Ook alleen maar bedoeld voor het elitaire volk. Klootjesvolk, zullen het met een panda moeten doen, zonder vleugels uiteraard!

Dit zie je toch verkeerd! Als die elite van jou hoog over komt, zit de rest beneden op rozen. Rustiger wegen, files ook boven, meer parkeerplekken beschikbaar, en ga maar door. Nee, sommige uitvindingen keren zich niet tegen je, hoor. Je moet er dan wel voor kiezen er geen gebruik van te maken!

Dit zie je toch verkeerd! Als die elite van jou hoog over komt, zit de rest beneden op rozen. Rustiger wegen, files ook boven, meer parkeerplekken beschikbaar, en ga maar door. Nee, sommige uitvindingen keren zich niet tegen je, hoor. Je moet er dan wel voor kiezen er geen gebruik van te maken!
Je antwoord komt geheel overeen, zoals je bent!;) Maar, je hebt wel gelijk!

Tuurlijk bedoel ik dat positief, ik ben niet iemand die een ander, een negatief gevoel geeft.
Ik kan het soms moeilijk omschrijven, ik weet het dan wel, maar op papier weet ik dat dan niet goed te verwoorden.
Nee hoor Kate, je lijkt me een prima mens, niet iemand, waar je gauw ruzie mee krijgt, maar er ook niet omheen draait!
Ik ben heel negatief opgevoed, dat wil ik een ander, niet aandoen!

Mooi zo. Ja, aan je opvoeding kun je later niets meer doen. Maar ik geloof dat je er toch wel over heen gegroeid bent, hoor. En dat merk ik aan de manier waarop je je weer verontschuldigt als iets verkeerd begrepen wordt. Wees maar zelfverzekerd, want dat mag! Per slot zie je nog heil in de computer, en dat gaat niet voor iedereen op. Dus dat is positief ipv. negatief.
Vroeger, en dat is voor mij in de jaren '40, werd je nooit zo erg gezellig opgevoed, maar later zag je waar het mis ging. Ik dacht dan niet altijd even vriendelijk over mijn ouders, maar dat doet de jeugd tegenwoordig ook nog, denk ik.
Dus...... je moet daar in dat hoge noorden een beetje goed over jezelf denken, hoor! En aai Quienja van me.

Vroeger, en dat is voor mij in de jaren '40, werd je nooit zo erg gezellig opgevoed, maar later zag je waar het mis ging. Ik dacht dan niet altijd even vriendelijk over mijn ouders, maar dat doet de jeugd tegenwoordig ook nog, denk ik.
Dus...... je moet daar in dat hoge noorden een beetje goed over jezelf denken, hoor! En aai Quinta van me.
We waren met behoorlijk wat kinderen, een moeder met zware psychische problemen, een bedrijf met een winkel, en een vader die het allemaal maar moest trekken.
Eigenlijk kon dat niet, dat merkten we aan onze vader. die dat weer op ons af reageerde. Met hulp zijn de meesten van ons er overheen gekomen.
Als je wat ouder bent, snap je het wel, waar het aan gelegen heeft. Daardoor heb ik ook geen rancune naar mijn ouder toe!
Daarom nogmaals, ik zal nooit iemand een negatief gevoel geven, want ik weet hoe dat voelt!
Heb Quin je aai doorgegeven hoor!
Met groet

Terug
Bovenaan Onderaan