Nieuwe server

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 905
Naar een andere server met 1 CPU? Waar stond hij nu op dan?

Op een shared server en nu dus een eigen server.
Black Friday aanbieding van Antagonist...

Mooi hoor! Dan kan je waarschijnlijk wel echt alles zelf regelen!

Ik zit op een cloud level 5 (ssd linux) server, natuurlijk niet goedkoop ietsje meer dan 600 euro per jaar+ nog eens 125 euro voor een ftpcpanel gedeelte.Onbeperkte webruimte en kan heel wat forums erop plaatsen.Trouwens er staat al eentje op van een andere beheerder.

Mvg

Heb je link wel even bekeken lijkt me wel intressant om daar even over na te denken,goedkoop en hopelijk een snelle service.Maar dat is nog af te wachten zeker?

Mvg

Voor in totaal 59 euro zit ik het resterende contract over 3 jaar nu op Plus.
Het vorige contract voor 3 jaar had ik met 125 euro betaald!
Eigenlijk wou ik volgend jaar kijken om te upgraden, maar de BlackFriday aanbieding was te mooi om te negeren.
Tot en met maandag heeft Antagonist speciale aanbiedingen en overstapservice.

Profiteer t/m maandag 28 november van drie spectaculaire aanbiedingen:

1. Stap gratis over naar het Plus-pakket
2. Stap met 60% korting over naar het Pro-pakket
3. Tip je vrienden, familie en collega's over 60% korting bij Antagonist

1. GRATIS OVERSTAPPEN!
Ken jij het Plus-pakket van Antagonist al? De afgelopen maanden is het opnieuw flink uitgebreid. En dat blijven we doen! Het is de nieuwste generatie webhosting.

Tijdens de actieperiode ruil je gratis je oude Unlimited-pakket (deb) in voor het grotere en krachtigere Plus-pakket. De resterende contractperiode (tot 12-08-2019) krijg je dus gratis!
Bekijk vrijblijvend de gratis overstap naar Plus →
Wat krijg je allemaal bij een overstap naar het Plus-pakket?

Meer websites – Plus biedt je de mogelijkheid om meerdere websites op hetzelfde pakket te hosten. Op Unlimited kun je slechts één website kwijt.

Wij maken jouw backups – Als iets misgaat, dan kun je de gewenste data eenvoudig terugzetten. Je hoeft dus zelf geen backups meer te maken.

SSH-toegang – Een geavanceerde feature voor de echte (web)developers. Via een versleutelde verbinding log je rechtstreeks in op de server.

Meer rekenkracht – Je krijgt minimaal 2x zoveel CPU en RAM. En dat hoef je niet te delen! Daar wordt je website stukken sneller en krachtiger van.

Proactieve monitoring – Inzicht in de gezondheid van je site en krijg meldingen over opvallende zaken. Zo helpen we je voordat hinder ontstaat!

File system caching – Onze webhosting gebruikt de meest geavanceerde caching. Jouw website is daardoor altijd razendsnel en superveilig.

2. STAP MET 60% KORTING OVER NAAR PRO
Stijgen de bezoekersaantallen? Of wil je graag meer snelheid voor je websites? Met het Pro-pakket krijg je de performance die jij nodig hebt om vloeiend door te groeien.

Bij een overstap ontvang je 60% korting op het tarief van het nieuwe pakket. Zo wordt slechts het prijsverschil – tussen je huidige en het nieuwe pakket – over de resterende maanden van je contractperiode berekend.
Bekijk vrijblijvend de mogelijkheden
→

3. TIP JE VRIENDEN, FAMILIE EN COLLEGA'S
Ken je iemand die wil starten of verhuizen? Vanaf slechts 3 tientjes per jaar laat je hen kennismaken met Antagonist! De 60% korting is ook via onze website te claimen!

Mocht je ergens niet uitkomen, laat het gerust weten. We helpen je graag!

Laatst bewerkt:
Met de server die ik nu heb een sdd linux cloud level v5 heb ik een van de snelle, maar jammer is deze zoals al genoemd te duur? ik zou al sponsors moeten vinden om de helft van de server te bekostigen?De vorige die ik had koste me ongeveer 184 euro jaarlijks maar begon traag te lopen omdat er veel onlinegebruikers waren (geen echte leden) meer robots begrijp je?Maar goed hij loopt tot mei 2017 dus ben nog niet gehaast ga eerst mijn hosting eens vragen of ze een goedkopere server hebben, maar die toch wat kan verdragen? tot 300 euro wil ik nog gaan maar geen 725 euro.

Terug
Bovenaan Onderaan