Nieuwe Outlookberichten ineens in rood

• Onderwerp starter Onderwerp starter theplayer
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 20
  • Weergaven 3467

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
Waarderingsscore
375
Punten
83
OS
Win10
AV
Bitdefender
Soms verschijnen nieuwe berichten in rood in mijn postvak IN. Ik heb geen idee waar dant vandaan komt. Iemand wel?

62e94e1787936-62e8e84c63231-afbeelding.png

Laatst bewerkt door een moderator:
@theplayer let toch wat op om zomaar emailadressen te posten!
Bewerk ze effe!

OK, maar wat heb je aan zo'n adres? Op internet staan er erg veel! Bovendien gaat het om een vraag.

OK, maar wat heb je aan zo'n adres?
Leuk voor spammers!Zou jij graag hebben dat je adres zomaar ergers staat en je spam krijgt?Denk van niet.

Och, ik krijg toch al spam genoeg waar ik niet vanaf kom, ondanks continue alles telkens in de "Ongewenste e-mail-bak" deponeren. Maar je hebt een punt, hoor. (y)

Ik zou toch even dat screenshot verwijderen, staat ook nog mail van andere mail adressen (Lucas bijvoorbeeld), is niet zo netjes. Tenzij dat van jou is, maar dan is het onverstandig. ;)

Ik zou toch even dat screenshot verwijderen, staat ook nog mail van andere mail adressen (Lucas bijvoorbeeld), is niet zo netjes. Tenzij dat van jou is, maar dan is het onverstandig. ;)
Aangepast!

Dank je, Abraham!
Ja, heeft Abraham al gedaan! Dank je! (y)

Maar nu weet ik nog niet hoe ik aan zo'n bericht in rode letters kom....

Weet jij je e-mail paswoord niet?
Hoe heb jijdan jouw Outlook kunnen inrichten?

Behalve dat spambericht, heb je dan nog meer mails in rood aangetroffen of is het bij dat ene bericht gebleven?

Het antwoord staat hier in het Engels weergegeven.

Een deel van de tekst met uitleg laten vertalen.

Misschien kent u voorwaardelijke opmaak eigenlijk al zonder het te beseffen, want het wordt bijvoorbeeld ook gebruikt om:

Toon ongelezen e-mails in een blauw en vet lettertype.
Verlopen emails en voltooide taken in een grijs en doorgestreept lettertype te tonen.
Achterstallige emails en taken in een rood lettertype te tonen.

conditional-formatting-example-message-list.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Roxmarie,
Het enige wat ik ik regelmatig tegenkom (en moet aanpassen), is het wijzigen van de opmaak omdat een bijlage of afbeelding geweigerd wordt. Dat komt omdat de afzender van de e-mail een tekst zonder opmaak heeft gebruikt. Dat wijzig ik dan in Tekst met opmaak zodat bijlagen wel meegestuurd kunnen worden.
Ik gebruik het dus nooit. Maar dank je voor de uitleg.

Die rode tekst komt dus van de afzender en niet van mij. Ik zou niet weten hoe en ik heb hier dus niet "zitten prutsen". (d'Anvers)

Ik denk dat de afzender van die mail dat je hebt ontvangen, zelf kan kiezen in welke kleur hij zijn mail wilt versturen.
ik heb ooit ook zo,n een mail ontvangen waar enkele regels die aandacht vroegen in een andere kleur stond.

Wachtwoord keurig opgeslagen en weer gevonden, hoor. Nee, het is bij twee berichten gebleven.

Terug
Bovenaan Onderaan