Nieuwe Outlook Microsoft

• Onderwerp starter Onderwerp starter cooper
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 4
  • Weergaven 738
Hello,
Misschien kunt u me helpen.
Vandaag is mijn nieuwe Outlook Microsoft postbus in werking getreden.
Ik kan niet meer in mijn e-mailpostbus komen van mijn provider Telenet.

Ik moet eerst akkoord gaan om mijn e-mailberichten op te slaan in de Outlook Cloud van Microsoft.

Is het mogelijk om mijn e-mailpostbus van Telenet terug te installeren zonder dat mijn berichten in de Microsoft Cloud terecht komen.

Is het mogelijk dat Microsoft in de toekomst geld zal vragen na een bepaald aantal emailberichten in de Microsoft Cloud .

Graag uw inzicht hierover.
grtz,
cooper

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb even de plaatjes weggehaald ivm dat je emailadres zichtbaar was. Niet handig als je geen bergen spam wil ontvangen.

Welke outlook is het?
De gratis outlook die onderdeel is van Windows, of die onderdeel is van Office (365)?

Als het de gratis office is, Zou je kunnen overstappen op Thunderbird. ( https://www.thunderbird.net/nl/ )

De "Office" Outlook kan je vervangen door de oude versie, die ook nog op je computer staat.

Ik heb even de plaatjes weggehaald ivm dat je emailadres zichtbaar was. Niet handig als je geen bergen spam wil ontvangen.

Welke outlook is het?
De gratis outlook die onderdeel is van Windows, of die onderdeel is van Office (365)?

Als het de gratis office is, Zou je kunnen overstappen op Thunderbird. ( https://www.thunderbird.net/nl/ )

De "Office" Outlook kan je vervangen door de oude versie, die ook nog op je computer staat.
Thanks voor het verwijderen van mijn emailadres.
Het is de gewone Outlook van Microsoft Windows. Thunderbird heb ik reeds staan op mijn laptop.
De "Office" Outlook heb ik niet.

Maar waarom heeft Microsoft mijn Telenet postbus en Gmail postbus verwijderd?

En als ik deze opnieuw wil installeren, waarom dwingen ze me dan om mijn emailberichten in de Microsoft Cloud te deponeren?

Als je me niet kunt helpen om dit op te lossen, zal ik gewoon de nieuwe outlook verwijderen en opnieuw de Telenet mailpost installeren.
Want Telenet is mijn provider voor het internet en daar betaal ik ook alle maanden voor.

grtz,

cooper

Hello,
Misschien kunt u me helpen.
Vandaag is mijn nieuwe Outlook Microsoft postbus in werking getreden.
Ik kan niet meer in mijn e-mailpostbus komen van mijn provider Telenet.

Ik moet eerst akkoord gaan om mijn e-mailberichten op te slaan in de Outlook Cloud van Microsoft.

Is het mogelijk om mijn e-mailpostbus van Telenet terug te installeren zonder dat mijn berichten in de Microsoft Cloud terecht komen.
Nee, het is niet mogelijk om in de Nieuwe Outlook om accounts toe te voegen zonder dat die bij Microsoft opgeslagen worden.
Is het mogelijk dat Microsoft in de toekomst geld zal vragen na een bepaald aantal emailberichten in de Microsoft Cloud .
Het zou mij niet verbazen. Ik vermoed dat het ruimte in je Onedrive gebruikt. Als die vol is kan je twee dingen doen, opruimen en ruimte vrijmaken, of betalen voor meer opslag.
Graag uw inzicht hierover.
grtz,
cooper
Het is zelfs nog erger dan dat je denkt. Je geeft namelijk Microsoft toestemming om in te loggen bij jouw provider (Telenet) om daar de gegevens op te halen. Dus ze kunnen die data analyseren wat ze willen.

En als ik deze opnieuw wil installeren, waarom dwingen ze me dan om mijn emailberichten in de Microsoft Cloud te deponeren?
Microsoft verkoopt het met "We willen de gebruiker een betere experience bieden...." Maar het is natuurlijk een methode om nog meer over jou te weten te komen om zo nog meer aan jou te verdienen.

Mijn suggestie is: NIET GEBRUIKEN!

Anderen erover:

Nee, het is niet mogelijk om in de Nieuwe Outlook om accounts toe te voegen zonder dat die bij Microsoft opgeslagen worden.

Het zou mij niet verbazen. Ik vermoed dat het ruimte in je Onedrive gebruikt. Als die vol is kan je twee dingen doen, opruimen en ruimte vrijmaken, of betalen voor meer opslag.

Het is zelfs nog erger dan dat je denkt. Je geeft namelijk Microsoft toestemming om in te loggen bij jouw provider (Telenet) om daar de gegevens op te halen. Dus ze kunnen die data analyseren wat ze willen.

Microsoft verkoopt het met "We willen de gebruiker een betere experience bieden...." Maar het is natuurlijk een methode om nog meer over jou te weten te komen om zo nog meer aan jou te verdienen.

Mijn suggestie is: NIET GEBRUIKEN!

Anderen erover:

Heel vriendelijk dank voor de waarschuwing. Ik ben echt verbaasd dat Microsoft tot zulke praktijken overgaat om zelfs bij uw provider binnen te dringen en uw e-mails ongestraft te beheren en op te slaan in hun Cloud.

Ik vond het reeds verdacht wanneer ik telkens annuleerde om geen verbintenis met hun Microsoft Cloud te maken en dit niet lukte.
Triestig dat hebzucht overheerst tegenover jarenlange trouwe klanten die hun producten kopen.

En dan nog uw Telenet en Gmail account verwijderen zonder uw toestemming.

grtz,

cooper

Terug
Bovenaan Onderaan