Informatie Nieuwe Nederlandse vertaling geïnstalleerd

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Er is heden een nieuwe Nederlandse vertaling geïnstalleerd.
Het kan gebeuren dat daardoor na inlog de Engelse taal actief is - scrol dan naar beneden en klik dan op English (US),​
wissel vervolgens naar Nederlands.​

Rubensky

Moderator
Teamlid
Lid geworden
4 aug 2016
Waarderingsscore
202
Punten
63
Weet niet wat er met dit forum is gebeurt maar dit is de zoveelste keer! Op Engels oké zo geregeld. Thema weer op default gezet. Irritant ook nog te doen. Maar dan tweestapsverficatie uitgeschakeld. Alle berichten op ongelezen!! Overal weer meldingen van! En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Zo ongelofelijk irritant!!! Je aanpassingsdrang begint nu wel echt irritant en vervelend te worden!!!!

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
@Rubensky - maak je niet boos.
Dit forum draait nu op een server met Nginx bestandssysteem en dat had tot gevolg verminkingen in berichten en ook het taalbestand zelf.
Door de actuele versie versie van Mr Jinx te installeren, zijn er in het taalbestand zelf geen problemen meer.
Jij moet ook al gemerkt hebben dat het forum nu echt sneller is dan de andere fora waar jij actief op bent.

Rubensky

Moderator
Teamlid
Lid geworden
4 aug 2016
Waarderingsscore
202
Punten
63
Qua snelheid merkt de gewone gebruiker daar echt bijna niets van, maar goed dat roep ik al jaren maar geloof jij niet.

Het is gewoon waardeloos dat alles steeds staat ingesteld alsof je een nieuw account hebt.

Dus voor iedereen die ik aan het helpen was; Ik heb alle topics op gelezen gezet. Stuur me daarom even een PB.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Qua snelheid merkt de gewone gebruiker daar echt bijna niets van, maar goed dat roep ik al jaren maar geloof jij niet.
Het is jouw mening, niemand zit te wachten op een langzame site.

Rubensky

Moderator
Teamlid
Lid geworden
4 aug 2016
Waarderingsscore
202
Punten
63
Ik krijg echt nog met grote regelmaat het oranje teken te zien (rechtsboven) van wachten. Dus helemaal een mening kan je het ook niet noemen.

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Vreemd - ik niet.

Rubensky

Moderator
Teamlid
Lid geworden
4 aug 2016
Waarderingsscore
202
Punten
63
Ja, maar het is irritant als je steeds je forum opnieuw moet instellen.

Reflectie op dit handelen van Abraham54 zou niet misstaan.

Bovenaan Onderaan