Nieuwe moderator

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 9
  • Weergaven 980
Een goedemorgen aan de leden van dit forum,
ik heb dorado vanwege zijn kennis en wat hij in de toekomst voor dit forum nog gaat doen, tot moderator gemaakt.

Hartelijk gefeliciteerd met deze promotie! Heel veel succes bij alles wat je gaat oplossen!

Succes in je taak!

Proficiat met je benoeming en veel plezier en succes in je werk.

Ehh, ......... op de meeste forums zou ik iemand condoleren met een dergelijke benoeming, maar hier op het forum is -vooralsnog- een "veel succes" op zijn plaats.

Waarom condoleren? Ja, er zijn fora waar zo'n man heel hard moet werken en hier valt het nog mee. Maar..je wilt het of je wilt het niet en je kunt er geen parttime baan van maken.
Ik geloof dat je met die baan veel mensen blij maakt! En ik was net zo blij met jouw hulp, al was je geen moderator! Het is maar hoe je het doet.

En je deed het prima. Maar ik ben nog ondersteboven van al die hoofdletters. In mijn beroep dat ik voor mijn pensioen had, leerde ik dat zoveel hooofdletters de aandacht van de intentie van het gezegde weghalen.
Daar hoef je je niets van aan te trekken, hoor Quandor. Ieder zijn eigen stijl en ik trok me er geen syllabe van aan: ben altijd al eigenwijs geweest.
Maar er zullen er velen zijn die dit wel doen en die dan afhaken. En dat kan toch niet je bedoeling zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan