Nieuwe huid uit de 3D-printer

• Onderwerp starterDanvers
  • Startdatum
  • Reacties 6
  • Weergaven 712
D

Danvers

Guest
Onderzoekers in Spanje hebben een procedé ontwikkeld om met een 3D-printer in korte tijd menselijke huid te printen. De tweelagige huid wordt met bloedplasma van de patiënt zelf geprint.
Lees verder

Dit vind ik nu eens nuttig onderzoek!
Mvg
Danvers

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat de medische wetenschap middels 3D-printers met interessante mogelijkheden bezig zijn is bekend.
Dat een 3D-printer ingezet kan worden om huid aan te maken mag zeker een heel goede innovatie genoemd worden.
Denk daarbij aan brandwondcentra.
Maar ongetwijfeld zal ook de cosmetische chirurgie hiervan profiteren en vermoedelijk in een later stadium eerste hulp aan het front.

Alleen het gebruik van die schreeuwende letters moet niet nodig zijn.

Alleen het gebruik van die schreeuwende letters moet niet nodig zijn.
Weet begod niet hoe het komt.....heb ook al onder mijn voeten gekregen ,voor te groot.
Doe gewoon copy/past van tekst,vroeger ging het wel goed!
Als het jullie stoort,gewoon verwijderen he,stoort me ook niet!
Mvg
Danvers

Aha - daar zit 'em de kneep.

Kopieer in het vervolg eerst naar kladblok of equivalent in Linux - daarmee ontdoe je de tekst van opmaakcodes en zal je na opnieuw kopiëren de tekst standaard in je bericht hebben staan.

Is niet met Linux gedaan,wel in Win8.1.
Zo zie je maar,dat iedere forum software voor en nadelen heeft.
Zelfde onderwerp gedaan, in phpbb en geen problemen.
Mvg
Danvers

Wat je ook kopieert - dit forum behoud de opmaak codes - dus wat je hier plakt, ziet het zelfde uit als op het origineel.
Dat kan zijn voordelen hebben - maar ook zijn nadelen.
In ieder geval - als je dat weet kan je er voor zorgen dat het niet gebeurd.
Het is een heel kleine moeite om het gekopieerde eerst in kladblok te plakken opnieuw te kopiëren en dan in je bericht plakken.

Ditmaal heb ik hem even voor je aangepast Danvers.

Vind de ontwikkeling heel interessant zeker voor mensen met ernstig letsel aan de huid die kunnen op deze manier beter geholpen worden.

Terug
Bovenaan Onderaan