nieuw anti-virus pakket

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kate40
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 59
  • Weergaven 5168
K

Kate40

Gast
Op dit moment ben ik (mijn laptop!) beveiligd door GData. Dat vind ik een drammerig programma dat te pas en te onpas dingen tegenhoudt die ik wel wil hebben. Dus het gaat er bij mij af! Het is er door een computerwinkel opgezet tegelijk met een reparatie en dat heb ik ook al nooit kunnen uitstaan.

OP 21 juni loopt de licentie af en ik heb bedacht dat ik nu Kaspersky Anti-virus ga kopen. Mijn vragen:
-kan ik op 21 juni GData gewoon verwijderen van mijn laptop, of kan dat ook al eerder
- moet ik wachten met het installeren van het nieuwe pakket totdat het oude weg is, of moet ik het nieuwe er eerst bij zetten om een zwart gat te voorkomen

Heb je Kaspersky al gekocht of moet dat nog gebeuren?
Heb jij er iets tegen om de aankoop van Kaspersky voordeliger te doen via online aankoop?

Dat hangt er een beetje van af wat je bedoelt. Ik ben driftig gaan zoeken en ik wil Kaspersky Anti-Virus, omdat die subliem tegen malware beschermt, terwijl hij weinig extra veiligheid biedt ten opzichte van de firewall van Windows. en die laatste is al ingeschakeld.
Deze Kaspersky Anti-virus kost bij Cool blue 29,95. En dat doe ik dan ook gewoon online: vandaag besteld, morgen gratis in huis! (ik heb er geen aandelen, hoor).

Een antivirus software kan je verwijderen wanneer je dat zelf wilt dat kan je doen via je configuratiescherm of via revo unstalleur die verwijderd ook alle achtergebleven bestanden die een antvirus zou kunnen achterlaten en bovendien gratis te downloaden. voor malware heb je die software antimalware bytes Download gratis Malwarebytes - Malwarebytes
Indien je antivirus software zou aankopen en er zit een firewall in dan moet je die van windows uitschakelen,meestal bij het downloaden en installeren schakel het terwijl die van windows uit?

Ik heb eerder dit jaar, geloof het of geloof het niet, Kaspersky Internet Security 2017 voor € 18,95 gekocht.

Tjee, en dan nog Internet Security ook! Waar heb je dat gedaan? En hoe kan dat nu zo goedkoop zijn? Bij Drentsche Heide kostte Anti-Virus 2017 15,95, maar op de doos die er bij afgebeeld is, staat 2016. Nou zie ik door de bomen het bos niet meer!
Ik had ook nog een site gevonden licens2go, en daar was het ook goedkoop. Wat moet ik nou? Ik weet waarlijk niet of het allemaal wel deugt, als het zo goedkoop is!
Help!!!!

Die website is betrouwbaar hoor.
Na twee maanden was mijn pakket ook duurder geworden.
Eerst naar € 20,95 en nog weer later € 24,95

Maar dan nog. Z'n geld dubbel en dwars waard.
Kaspersky Internet Security is een prima pakket en werkt hier zelfs zonder merkbare vertraging op een 8 jaar oude pc met XP.

Ja, ik ben niet zo snel tevreden. Maar als ik bij de site kijk die Drentsche Heide noemt, dan lijkt met dat niet gek. bovendien vond jij die site betrouwbaar.
Maar dan ga ik klikken en dan begint de twijfel. 10 cm boven elkaar staat 2x het pakket Kaspersky Anti-virus 2017. 1keer voor 15, en 1keer voor 17 euro. Bij de 1e staat Bundel, bij de 2e niet. En bovendien staat op de doos dan 2016. Hoe zit dat nou?

Die website is betrouwbaar hoor.
Na twee maanden was mijn pakket ook duurder geworden.
Eerst naar € 20,95 en nog weer later € 24,95
Vermoedelijk daalt hun verkoop en dat ze daardoor hun prijzen laten zakken,en dan weer de hoogte in dat je zou beginnen denken dat dit product veel word verkocht?
kaspersky internet security zoals @berend aangeeft zal wel wat duurder zijn, omdat je er ook meer mogelijkheden mee hebt.
een goedkoop pakket van 15 euro of 24 euro daar heb je niet veel voor?

Ja, ik ben niet zo snel tevreden. Maar als ik bij de site kijk die Drentsche Heide noemt, dan lijkt met dat niet gek. bovendien vond jij die site betrouwbaar.
Maar dan ga ik klikken en dan begint de twijfel. 10 cm boven elkaar staat 2x het pakket Kaspersky Anti-virus 2017. 1keer voor 15, en 1keer voor 17 euro. Bij de 1e staat Bundel, bij de 2e niet. En bovendien staat op de doos dan 2016. Hoe zit dat nou?
kijk hier eens naar Beste Internet Security 2017 -

Ook al koop je versie 2016, je kunt (na activering) gewoon versie 2017 er over heen installeren.

Over die doos hoef jij je geen zorgen te maken.
Koop je daar Kaspersky, krijg je epr e-mail de downloadlink voor de Kaspersky van jouw keuze.

En waarom niet de Internet Security set met o.a. Firewall en beveiligd internetbankieren?

Die doos zit me niet echt dwars. Maar als ik betaal voor 2017, dan wil ik ook 2017. Ik zag ook serie 2014 en 2015 en ik denk dan dat voor virussen was die inmiddels al uitgestorven zijn!
De Internet Security set zag ik voor 20 euro bij de goedkoopste anti-virussite aangeboden. Nou, die paar euro kunnen er dan ook nog wel bij, vind je niet? Volgens mij voldoe ik dan aan de veiligheidseisen van Fort Knox!!
Ik geloof dat ik er niet langer over ga nadenken en het maar doe. Geld moet rollen. Nu ben ik nog wel nieuwsgierig wat er in zo'n doos zit, terwijl ze een downloadlink beloven. Ik hoop dat ik het begrijp als ik het heb. En dan ga ik het meteen gebruiken en gaat GData naar de virusjachtvelden.

Je krijgt geen doos - die staat er alleen maar om het produkt zelf.
Alles gaat online - eerst registreren, het artikel dat je wil hebben in de winkelwagen stoppen en afrekeken.
Waarschijnlijk krijg je dan al de link om Kaspersky te downloaden en anders krijg je die link via de e-mail.
Wel krijg je e-mail ook de licentiegegevens die je moet gebruiken om bij installatie van Kaspersky de proefversie te legitimeren.

Waarom gebruiken jullie niet MBAM pro? Die heeft tegenwoordig toch ook een antivirus?

Van MBAM Pro wil ik eerst testberichten kunnen inzien omtrent de beveiligingsprestaties.
Het is nog een jong produkt.

Ik ben aan het lezen en vergelijken gegaan en ik ben er nog niet uit. Maar ik heb wel een vraag. Op een aantal sites bieden ze een pakket soms 2 keer aan. Het is dan hetzelfde pakket, maar met een paar euro in prijs verschil. En dan staat er bij het ene pakket vermeld: BUNDEL, maar bij het andere niet. Dus wat houdt die vermelding in?

Terug
Bovenaan Onderaan