Niet meer kunnen reageren of bericht posten.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 963
[legend=Niet meer kunnen reageren of bericht posten.]Er is een heel vervelende fout ontstaan.

Alle zogeheten Groepspermissies zijn juist ingesteld.
En in de groep Nieuw lid is er op zich dus niks mis met de permissies om te kunnen reageren of een nieuw bericht aan te maken.
Maar om een of andere reden zijn per lid in die groep de permissies teruggezet naar Geen rol, waardoor het voor onze leden op dit moment niet mogelijk is om ook maar iets te kunnen doen.

Daarom ben ik nu per lid bezig de permissies terug te zetten en dat klinkt eenvoudig, is echter een hoop werk.
Desalniettemin hoop ik dat op deze wijze wijze morgen alles weer normaal zal zijn.

Update: het mocht niet baten wat ik al voor één gebruiker heb gerealiseerd, hij kan nog steeds niks.
Ik overweeg nu om terug te gaan naar de vorige forumversie in de hoop dat dit probleem dan voorbij is.

Update 2: er zijn nog steeds vreemde dingen aan de hand.
Ik heb met PCF kunnen testen of het posten weer mogelijk is, als ik voor elk lid handmatig forumpermissies repareer, dat er gepost kan worden. Die test is positief verlopen.
Minder positief is het dat PCF-Bot enkel die forumonderdelen ziet, waarvoor hij nu rechten heeft gekregen.

Update 3: het lijkt erop dat de grootste problemen inmiddels achter de rug zijn.[/legend]

Dat gaat de goede kant op.

Het topic 'Waartoe dient Drijfzand' is nog niet actief voor me.

Notificaties van dit topic komen wel binnen!

Dat bericht is enkel een extra verhaal waartoe drijfzand dient.
Is een sticky en gesloten.
Dus dat moet duidelijk genoeg zijn waarom je er niet op kan reageren.
Heb je overigens een leukere tekst ervoor, laat me dat dan weten.

Eens kijken of ik hier ook kan reageren

*update*
ja dus................... het lijkt er op dat je het voor elkaar hebt, onze dank is weer zeer groot

PoppeSchuitema zei:
Eens kijken of ik hier ook kan reageren

*update*
ja dus................... het lijkt er op dat je het voor elkaar hebt, onze dank is weer zeer groot

Fijn nietwaar - ik wil wel even laten weten ook nog steeds erg blij te zijn, dat de problemen, die heftig waren, achter de rug zijn.
Ik vind het bijzonder leuk, dat de oplossing eigenlijk opeens door de beheerder zelf is gevonden - mede ook dankzij de vele bijdragen op het phpBB hulpforum.
Want daardoor ging ineens het lampje branden bij de beheerder!

Zo te zien zijn er toch een aantal problemen geweest m.b.t. de update. Wegens mijn vakantie (bijna geheel zonder internet.) heb ik er erg weinig van meegekregen. Ik ga me vanaf nu weer actief, als lid van het team, met dit forum bemoeien.

Terug
Bovenaan Onderaan