NextEV SUV Nio ES8 wordt alleen in China verkocht

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Concurrentie voor Tesla - echter (vooralsnog) wordt de NextEV SUV Nio ES8 alleen in China verkocht.
De prijs - 348.000 Yuan (44.500 Euro).

De wagen heeft de grootte van een Audi Q7 - maar met een wielbasis van meer dan 3 meter is er veel meer binnenruimte.

Als je de wagen koopt en daarbij de accu least - kan je gebruik maken van Swapstations, waarin binnen 3 minuten de wagen voorzien wordt van een volgeladen accu.

5a4f427edee49-582344ba19d65158.jpeg

5a4f42977d3dc-79f00bfdcdfbe33b.jpeg

Je ziet dat het infopaneel beter gepositioneerd is dan in Tesla, bovendien is achter het stuur een LCD-Display en in de autoruit een Head-Up-Projektor.

5a4f42b1bad65-1d1b7af7bd9fee94.jpeg

View: https://www.youtube.com/watch?v=oTXptUuKGrc

Jammer dat auto's, hoe fraai en geavanceerd ook, nog steeds voetgangers en fietsers het ziekenhuis (en erger) in jagen, zoals een vriend van mij onlangs nog overkwam.

Jammer dat auto's, hoe fraai en geavanceerd ook, nog steeds voetgangers en fietsers het ziekenhuis (en erger) in jagen, zoals een vriend van mij onlangs nog overkwam.

Op een fiets ben je niets in het verkeer, zo denk ik erover.
Daarom rij ik ook niet meer zo hard met de fiets, juist om beter vooruit te kunnen kijken en te anticiperen.
Maar het gegeven is dat ook al rij jij goed, er zijn altijd anderen die dat niet doen.

Zo ben ik een paar jaar geleden door de lucht gevlogen omdat een bellende chauffeur, op een stuk waar hij rechtsaf kon, maar daarvoor het recht doorgaande fietspad moet kruisen (voorrangsweg ook nog) mij vol raakte.
Ik en mijn fiets vlogen naar rechts.
Mijn fiets had vrijwel geen schade daarbij opgelopen, ik daarentegen wel.

hij lijkt op de citroen cactus

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan