Hoi Abe,
We gaan onze tijd er niet verder insteken.Heb een deja vu,juist zelfde probleem als die mini -acer.
Daar was het ook onmogelijk om driver te installeren(zo als nu hier)zeg tegen die eigenaar wat denk je van Zorin 9 toen, zegt ja doe maar.
Wouw met Zorin internet...man gaat naar huis...uurtje later oproep skype ja het is weer gedaan lol.Zeg ja weet het ook niet meer.
maanden later belt hij me op , wil die mini,zeg ja hij had die USB-lan gekocht maar die heeft maar 100 mbps zijn internet was zwaarder!En zijn backup van Win8 geplaats.Zo dus had 3 pc's met Win8 ,denk dat is echt teveel van het goede.had toen heel klein beetje kennis van Linux,wou dualboot maken van Ubuntu 14.04 en Zorin 9 ja klein kind kan zo iets toch.
Begin met Ubuntu install lukte goed,had ook internet met die USB-lan,maar ineens wilde ubuntu niet meer werken.Stel vraag bij PCH(hendrik)nog geen Zorin fora.We zijn week aan het klooien met alles en nog wat..ging zelfs zo ver dat er een supervisor tussen kwam,dacht het fake vraag was pfff.Zeg nee wil op dat ding Ubuntu en Zorin.Duik nog eens BIOS in vind daar onboard-lan staat op enabled, ben zeker gene slimme maar kan wel logisch redeneren,dacht ja iets dat niet werkt schakelen we uit.Uurtje later had ik dualboot
.
Ga ik op die desktop ook doen,Lan uitschakelen.
Je tip van zeldzaam is voor mij 100% just.
Toch bedankt voor het mee denken.
Mvg
d'anvers