Nederland - Zweden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 16
  • Weergaven 939

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.049
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
De stand is inmiddels 2 -0 voor Nederland.
Maar in plaats van de lange Dost, die topscorer is in Portugal, staat toch weer Janssen in het team.

Alsnog een wisseling na de rust - Janssen naar de bank en Bas Dost het veld in.

Die Jansen kan in elk geval goed een balletje missen. Zucht....

Volgens mij moeten we maar tevreden zijn met de uitslag en onze blik richten op de toekomst! Maar ja, als het er niet in zit...... Het lijkt altijd zo gemakkelijk vanaf de luie bank, maar het blijkt dat het nog geen homogeen elftal is. En daar kun je dan wel iets aan doen, maar dan moet je ook zeker weten dat dit stel samen de volgende internationale wedstrijd speelt. En ja...

Met het huidige beleid binnen de KNVB zal dat het ook nooit worden! Kijk alleen maar naar de trainers die ze aanstellen.

Zoals sommige kenners al hebben gezegd: Fred Rutten technisch directeur maken en dan een jongere trainer voor langere tijd laten bouwen aan een volkomen nieuw elftal, dat weer potten kan gaan breken.
Want we hebben kwaliteit genoeg.
Het bouwen van een echt team waarin de spelers elkaar leren kennen en als team gaan optreden.

Vanaf Brazilië is door verkeerde keuzes Oranje tot los zand gedaald.
Gisteravond een eerste helft die gewoon meer had moet opleveren en een tweede helft met Bas Dost erin, waarin niks meer werd klaargespeeld.
Want mijn vraag - hoe vaak heeft het team Bas Dost erin gehad.
Niet vaak dus en Bas Dost wil wel, maar het team kon hem nauwelijks bedienen - omdat ze hem niet kenden!

Maar mag je dan niet verwachten van spelers in het Oranje-elftal dat ze ook redelijk uit de voeten kunnen met een speler die ze niet vaak gezien hebben? En als ik dat al kan bedenken, dan moet een trainer dat toch beslist invallen en hij moet ze dat leren. Daar is hij trainer voor en hij kan vast wel iets bedenken om ze dat bij te brengen.

Ja, er zijn er bij die in het buitenland spelen en niet vaak kunnen trainen met het hele Oranje-elftal. Maar ook in het buitenland zal wel op zulk soort dingen geoefend worden, mag ik hopen. Feitelijk vind ik (en wie ben ik!) dat ze ten eerste de kwaliteit gewoon in de genen moeten hebben, dat ten tweede de fijne kneepjes, en de snelheid voor alles, geleerd en gebruikt moet worden in de club waarin ze spelen, en ten derde dat het homogene spel door de trainer van Oranje bijgebracht moet worden.

Nou, ik woon vlak bij het KNVB-sportcentrum in Zeist, dus ik zal het daar allemaal wel eens gaan vertellen. Zijn ze vast erg blij mee:D

Veeg de boel daar maar schoon met jouw toverbezem!

59ddeb85c345c-animaties-gif-halloween-3792401.gif

Buurmannen/vrouw,
Heb de oplossing voor jullie (in 2018WK) gewoon supporteren voor ons toch:)
Mvg
d'anvers

En dat gaan we zeker doen, hoor! Misschien heb ik als heks nog iets extra's toe te voegen daar? Een oranje bezem heb ik al!

Buurmannen/vrouw,
Heb de oplossing voor jullie (in 2018WK) gewoon supporteren voor ons toch:)
Mvg
d'anvers

Ik denk wel dat we dat gaan doen!

Ja bij het EK deden jullie dat ook:cool:
Wij hebben talent in overvloed, in ogen teveel er moeten ook nog water dragers zijn!
Maar deze gouden generatie zo als ze genoemd worden, hebben nog niks bewezen toch!Ja de groep winnen wauw ja tegen janneke en mieke.Draai de landen om ,ben ik voor 90% zeker dat jullie ook op het WK zijn en wie weet hebben wij één probleem he.
Generatie jan ceulemans die hebben een prijs !
Mvg
d"anvers

Er is volgens mij maar 1 man die de boel bij de bond op scherp kan zetten en weer een team kan smeden door de goede coach aan te stellen en dat is, tot verdriet van velen: Louis van Gaal. Die heeft visie inzicht en kennis.

Voor de mensen die wel van hem houden
View: https://www.youtube.com/watch?v=DMUwgSQZ-Nw

helaas en tot verdriet van velen: Louis van Gaal
Is die niet beetje te oud?Ok laatste WK was heel goed, met die ploeg toch!Beter als wij!!!
Er is ook nog toptrainer van bij ons vrij.
Mvg
d'anvers

Ben zelf een grote fan van de man en van zijn manier van werken! En hij kan spelers en mensen om hem heen echt beter laten functioneren en presteren.

Natuurlijk kan je fan zijn van Van Gaal.
Maar gun de jongere garde ook zijn kans.
Zo kan je bijvoorbeeld ook denken aan beide Koemannetjes.

Die zouden dan mooi Bondscoach kunnen worden (Ronald dan) En Erwin zijn assistent.

Van Gaal kan mooi technisch directeur worden. (Dat bedoelde ik.)

Terug
Bovenaan Onderaan