Gisteren bij thuiskomst kwam ik een jonge vent tegen op de galerij - met een tablet en een snel verhaaltje over een gratis cadeau.
En dan gaan bij mij de haren recht overeind staan - niks is gratis op deze wereld - alleen de zon is gratis en momenteel in overvloed aanwezig.
in ieder geval, het cadeau bestaat dus uit kookboekje met volgens de prater lekkere en makkelijke recepten en genoemde deelnemerskaart.Er zit ook een kaart bij van de Nationale Postcode Loterij om "gratis" mee te doen.
En dat was voor mij genoeg - ik doe niet mee met die doorgestoken loterij.
Hij wist niet wat hij aan me had, want ik gaf alles aan hem terug nadat hij had gezegd dat ik het cadeau moest zien als excuses van de Nationale Postcode Loterij.
Hoe zo excuses, heb ik dan toch gelijk dat die hele loterij stinkt?
En aangezien ik nog nooit heb meegedaan heb ik ook geen excuses nodig.
Vanavond belde hij weer aan, hardleers schijnbaar.
En dan gaan bij mij de haren recht overeind staan - niks is gratis op deze wereld - alleen de zon is gratis en momenteel in overvloed aanwezig.
in ieder geval, het cadeau bestaat dus uit kookboekje met volgens de prater lekkere en makkelijke recepten en genoemde deelnemerskaart.Er zit ook een kaart bij van de Nationale Postcode Loterij om "gratis" mee te doen.
En dat was voor mij genoeg - ik doe niet mee met die doorgestoken loterij.
Hij wist niet wat hij aan me had, want ik gaf alles aan hem terug nadat hij had gezegd dat ik het cadeau moest zien als excuses van de Nationale Postcode Loterij.
Hoe zo excuses, heb ik dan toch gelijk dat die hele loterij stinkt?
En aangezien ik nog nooit heb meegedaan heb ik ook geen excuses nodig.
Vanavond belde hij weer aan, hardleers schijnbaar.