Nationaal Computer Forum

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 212
  • Weergaven 8933
Via mijn zorin pc, kan ik er ook gewoon bij

Wis eens je geschiedenis en verwijder je cookies in je browser , ik ben benieuwd of het dan nog zal lukken .

Als ik surf naar NATIONAALCOMPUTERFORUM_HOME krijg ik dit te zien in Firefox zowel bij windows als bij Linux

59174b81bfe6f-ncf2.JPG

Geen layout dus . Als ik klik op Inloggen of registreren krijg ik terug het blauwe scherm te zien .

Ik heb hem al diverse keren erop gewezen dat zolang het domein naar de Engelse server wijst, er geen beginnen aan is op de Antagonist server.

Op dit moment schijnt zijn hoop erop gericht te zijn, dat het in voorkomende gevallen wel 24 uur kan duren voordat de DNS is overgezet.
die dns kan hij dat dan zelf niet? in mijn account kan ik de dns zelf aanpassen en inderdaad kan 24 uren duren

Wis eens je geschiedenis en verwijder je cookies in je browser , ik ben benieuwd of het dan nog zal lukken .

Als ik surf naar NATIONAALCOMPUTERFORUM_HOME krijg ik dit te zien in Firefox zowel bij windows als bij Linux

59174b81bfe6f-ncf2.JPG

Geen layout dus . Als ik klik op Inloggen of registreren krijg ik terug het blauwe scherm te zien .

Alles gewist, en ik kan de site gewoon benaderen met Cromium!

Na inloggen krijg ik de melding van Antagonist.

Zelfs via de mobiele netwerken kom ik er niet.

Ja ook niet te bereiken via een Linux bak dan wel met hotspotshield.

Ik kan het zelfs niet via 4g. Welke browser gebruik je?

Ik snap niks van de problemen die jullie ondervinden.
Met Firefox, Opera en IE11 geen enkel probleem in Windows 7.

Ik op Linux 4g met Hotspotshield na flush DNS Alles is een probleem.

Opera op Linux gezet not working!

Er zijn nu nog 5 leden en 202 gasten, Ruben. Ongetwijfeld zullen die niet naar een blauw scherm blijven kijken.
Welke provider heb je?

Ik heb nu ook problemen.

Terug
Bovenaan Onderaan