• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

namen op alfabet in Softmaker's Textmaker

Sjobyl

Junior lid
Lid geworden
4 jun 2018
Waarderingsscore
13
Punten
0
Leeftijd
71
Zijn er hier meer mensen die Softmaker's Textmaker gebruiken? Sinds een tijdje gebruik ik hier de gratis versie van. In Textmaker wilde ik laatst een lange lijst met namen op alfabet plaatsen, zoals dat makkelijk kan in Office Word, maar kon niet vinden hoe dat ging. Op het forum van Softmaker vond ik wel dit bericht uit 2016, waaruit zou blijken dat dat alleen kan in de betaalde versie. Weet iemand of dat nog steeds zo is, of zie ik iets over het hoofd en kan het nu wel degelijk. Zo niet, dan gooi ik deze applicatie er weer vanaf want als je geld moet binnenhalen door zo'n basale functionaliteit uit de gratis versie te slopen, dan ben je wel heel klantonvriendelijk bezig.

Sjobyl

Junior lid
Lid geworden
4 jun 2018
Waarderingsscore
13
Punten
0
Leeftijd
71
Via het forum van Softmaker gevonden dat je Planmaker (Excel in Windows) kunt gebruiken om een lijst met namen op alfabetische volgorde te zetten. Toch een minpuntje dat dat niet gewoon in Textmaker kan, maar goed, zo werk het ook.

Bovenaan Onderaan