Na FB hack geen toegang meer tot aangemaakte pagina

Net voor de kerst bleken er bedragen via Facebook te worden afgeschreven voor het plaatsten van advertenties.
Iemand uit Thailand of die richting bleek zich op de bedrijfspagina van mijn vrouw tot beheerder te hebben gemaakt om daar zijn/haar eigen advertenties te maken. Op onze kosten en dat was uiteraard niet de bedoeling.
Mijn account bleek gehackt, ondanks een goed wachtwoord.
Uiteindelijk is alles, na contact te hebben gehad met Paypal, Rabobank en Facebook, opgelost.

Sinds de hack bij het account hebben we geen toegang meer de pagina, omdat de hacker de andere beheerders (mijn vrouw en ik dus) heeft verwijderd.
We kunnen geen berichten meer plaatsen, evenementen aanmaken of wat dan ook.
Facebook zegt letterlijk: "Na grondige controle hebben we vastgesteld dat we geen verdere acties kunnen ondernemen."
Dat is allemaal leuk een aardig, maar ondertussen staat de pagina nog steeds op FB, maar kunnen we er verder niets meer mee.
Het gekke is overigens wel dat via het Instagram account van mijn vrouw er nog wél tekst en foto's op kunnen worden geplaatst.

Heeft iemand een idee hoe dit aan te pakken, zodat we weer beheerder kunnen worden?

Berend Jansen

Bekend Gezicht
Lid geworden
21 mei 2017
Reactiescore
39
Punten
28
Leeftijd
62
OS
Windows 8.1 en 10
AV
Kaspersky Internet Security
Dag Lisette, via Account, Hulp en en ondersteuning, Een probleem rapporteren.

piepcomp.jpg

En inderdaad ziet PayPal geen verdachte activiteit, omdat het via jou pagina is gegaan.
Je kan wel de bedrag terug laten storten. Facebook zal dan zeker contact met je opnemen.
Succes!
Eh... even een aantal tikfouten aanpassen: "omdat het via jouw pagina" en "het bedrag"...
Iets te snel getypt!

Heb je inmiddels al actie ondernomen en/of iets van FB vernomen, Lisette?

Karen

Nieuw Lid
Lid geworden
13 jul 2021
Reactiescore
0
Punten
1
Mij is exact hetzelfde overkomen. Mijn account is gehacked en mijn 2 bedrijfspagina's zijn overgenomen (met heel veel volgers). Mijn account kan ik idd opnieuw instellen, maar mijn pagina's zijn niet meer gekoppeld omdat de hacker (blijkbaar uit vietnam) de bejeersrechten van de pagina's heeft overgenomen. Ik vind het echt heel raar dat dit zomaar kan gebeuren bij een bedrijfspagina en dat ik geen enkele mogelijkheid kan vinden om bij FB mijn pagina's te claimen en de beheersrechten terug te krijgen. Keer op keer word ik verwezen naar mijn persoonlijke account. Ik hoor graag wanneer iemand een oplossing weet...

Bovenaan Onderaan