my device is at risk!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kate
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 678
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kate

Gast
Een half uur geleden wilde ik Bit Defender een scan laten uitvoeren, maar er stond een kruisje door het programma en ik las: your device is at risk. Volgens mij doet Bit Defender nu niks. Ik heb Windows Defender laten scannen en die heeft geen bedreiging gevonden. Maar al met al doet mijn anti-virusprogramma nu niks!

Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.

Uit het log:
Date: 2018-05-14 07:28:46.058
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume3\Program Files\Bitdefender Antivirus Free\vsservppl.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume3\Program Files\Bitdefender Antivirus Free\agentctrl.exe that did not meet the Custom 3 / Antimalware signing level requirements.

Dat was dus het probleem.

Ik zie dat jij Kaspersky Free inmiddels geïnstalleerd hebt - Bitdefender kan dus verwijderd worden via Configuratiescherm - Programma's en Onderdelen.

Ja, ik las jouw bericht en ik had dat al eens, maar dat was de betaalde versie. Dus nu de gratis maar proberen, want met die bit kwam ik niet verder.

Ik las wat jij hierboven neer zette, maar ik snap er niets van. Jij vast wel! Als Kas nu maar braaf blijft! Dank je wel voor de hulp.

Ik ben nog wel benieuwd wat het probleem nu was. Want BitDefender deed het goed. En ik wil dat liever niet met Kaspersky hebben. Ik begrijp de Engelse terminologie niet uit #4.

Bitdefender Antivirus Free\agentctrl.exe that did not meet the Custom 3 / Antimalware signing level requirements.

Nasjarf ondervond ook hetzelfde - dat onderdeel van Bitdefender werd door Windows niet erkend als rechtmatig onderdeel in de beschermingssectie van Windows.

Ik gebruik Kaspersky Free al weer maanden en heb nog geen enkel probleem ermee ondervonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan