Nieuws Mozilla Thunderbird versie 60 is uit

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.994
Punten
113
Leeftijd
65
Hoi @porrelaar - ik heb mij erbij neergelegd dat het huidige pakket de forumsnelheid die het duurdere pakket had, niet kan halen.
Vokgend jaar gaan we naar een andere host en dan wordt alles anders.

Maar wat Thunderbird betreft, als je deze continu aan laat staan, ja dan maakt het snellere opstarten niks uit.
Anderzijds staat Thunderbird in de versie 60 open,dan werkt deze ook stukken beter dan de oude versie!

porrelaar

Vaak hier
Lid geworden
22 aug 2017
Waarderingsscore
227
Punten
43
Je hebt het in je laatste reactie over versie 60 van Thunderbird, maar die krijgt iedereen automatisch. Als dat niet zo is, dan is er wat mis met jouw Thunderbird. Ik heb nu versie 60.8.0.
Ik dacht dat je het had over de voordelen van Thunderbird 68.
Aan mijn Thunderbird 60 mankeert helemaal niets. Ik zou niet weten hoe die nog beter zou moeten werken. Maar goed, dat gaan we beleven wanneer ik automatisch versie 68.1 zal ontvangen.

erikdenhouter

Gevestigd lid
Lid geworden
9 aug 2019
Waarderingsscore
135
Punten
43
Leeftijd
62
Ik heb geen dure en supersnelle computer. Ik kocht 6½ jaar geleden gewoon een doorsnee desktop computer voor € 555,-.
Mijn verhaal porrelaar, behalve dat ik 4 GB RAM heb geïnstalleerd, waarvan maar 3008 MB beschikbaar is (32bit beperking). Oud Asus bakkie uit 2004 met een Core 2 Duo.
Doe ik een (oude) Photoshop mee, en zet er net zo makkelijk Audacity bij aan, en de mail en Firefox gaat zonder al te lastig oponthoud tussendoor.
Wel inmiddels een extra SSD voor swap en temp mappen voor b.v. Photoshop.
Ik voer ook de versnelling vertraagd in . . . . ?
Maar wat Thunderbird betreft, als je deze continu aan laat staan, ja dan maakt het snellere opstarten niks uit.
Het komt voor dat ik 5 dagen niet herstart, zolang staat FF en TB open.

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.994
Punten
113
Leeftijd
65
@erikdenhouter - waarom de SSD dan niet voor windows en de swapfiles op de hd.

In mijn Windows staat de pagefile.sys namelijk ook op de HD.
En dat maakt Windows ook nog weer sneller!

erikdenhouter

Gevestigd lid
Lid geworden
9 aug 2019
Waarderingsscore
135
Punten
43
Leeftijd
62
Ik heb 2x 120 GB SSD, dus ook Windows staat op eentje. Dat is uit de tijd dat ik W7 wilde upgraden, en W10 heb geprobeerd (op de 2e SSD), maar mijn grafische kaart zorgde voor veel problemen (Ik heb niet gezegd dat het Asus bordje uit 2004 helemaal zonder problemen is . . .). Ben teruggegaan naar de W7 SSD, heb W10 laten staan op de 2e, maar daar is ruimte te over om het er naast als scratchdisk te gebruiken.

erikdenhouter

Gevestigd lid
Lid geworden
9 aug 2019
Waarderingsscore
135
Punten
43
Leeftijd
62
Ik kreeg zojuist de 60.9.0 (32bit) update.

Bovenaan Onderaan