Morgen is het weer een speciale dag, waarvan ik het bestaan niet wist.

porrelaar

PCS-lid
gemgemgemgem
Lid geworden
22 aug 2017
Reactiescore
409
Punten
223
Iedere dag is wel een dag van het een of het ander.
Morgen is het niet alleen de dag van de lange mensen. Het is morgen Internationale dag van de viering van de Zonnewende | Nationale Dag van Lange Mensen | Wereld Giraffen dag | Wereld ALS Dag | Wereldhumanismedag | Wereld Hydrografie Dag | Werelddag van Wereldvrede en Gebed | Ga Skateboarden Dag | Internationale T-Shirt Dag | Atheïst Solidariteitsdag | Internationale Yoga Dag | Fête de la Musique.

Vandaag, 20 juni is ook niet mis. Het is vandaag Internationale Tennisdag | Dag van de Huishoudhulp (BE) | Dag van de Schoonmaker (BE) | Wereld Productiviteitsdag | Wereldvluchtelingendag | Neem je Kat mee naar het Werk | Neem je Huisdier mee naar het Werk Week.
Bron: https://www.dagenvanhetjaar.nl/?s=20+juni&submit=Search

Roxmarie

Moderator
gemgemgemgemgemgemgemgem
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reactiescore
2.941
Punten
323
Klopt op radio 10, wat op het werk aanstaat, hebben ze het ook altijd over vandaag is het huppelpup dag.

Dotchiejack

Office Goeroe
gemgem
Lid geworden
19 dec 2021
Reactiescore
22
Punten
158
Eindelijk is dit een leuke.
Deze week nog over gehad, Nederlanders zijn gemiddeld langer dan Belgen.
Ikzelf ben 1.87 meter, en moet zelden naar boven kijken als ik tegen iemand praat.
Maar ik ben heel mager (aard van het beestje,ik mag iedere dag van de week frieten en of hamburgers eten er komt geen kilo bij)
Ik ben 61 jaar en heb nog nooit meer dan 70 kilo gewogen in mijn leven. (zit nu op 68 kilo)
Hier in België zeggen ze goed materiaal moet onder een afdakje hangen,helaas heb ik geen afdakje voor mijn goed materiaal.:D
Ik heb dus altijd problemen om broeken te kopen, mijn middel en mijn lengte gaan niet echt samen in een Belgische broekmaat, heb ik ofwel de juiste lengte van de broekspijpen maar dan zakt mijn broek af terwijl ik stap omdat de maat rond mijn middel te breed is, of de broekspijpen zijn te kort, wat we hier moemen, er staat water in zijn kelder.
Echter in Nederland kan ik altijd de juiste maat vinden.

Bovenaan Onderaan