• Welkom op Computerforum PiepComp Support
    Wij doen niet aan verstoppertje spelen, als gast kunt u alle discussies helemaal volgen.
    Leuker wordt het voor u, indien u als lid met ons meedoet: kom er ook bij!

Voorstellen Moet me voorstellen (zegt Abraham :p)

maestro12

Junior lid
Waarderingsscore
45
OS
Win10
AV
Win Defender
FW
Win Defender
@porrelaar
Schoolmeester en meester in de rechten?

Nee, ik heb nooit iets van doen gehad met Ci, wel met Helpmij waar ik Admin en voorzitter ben geweest (al een aantal jaren terug)

macguy

Apple freak sinds 2014
Waarderingsscore
1.266
OS
MacOS High Sierra 10.13.6 + Iphone 7 IOS 14 Win10 1803
AV
Mac filevault
@maestro12 ben ook jaren lid geweest van helpmij NL de sfeer was niet meer leuk ben zelf zonder reden 2 maanden gedeblokkeerd daar mij zie daar nooit meer toen hier beland hier is veel leuker ken jij van helpmij NL @quandor en @Dotchiejack nog die komen ook van helpmij NL

Black Tiger

Moderator
Teamlid
Waarderingsscore
650
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
mijn nick moet je vertalen naar het nederlands en dan aan grote gele dingen denken.
Maestro vertaald naar het Nederlands is meester. Dan denk je totaal niet aan een machinist maar aan een leraar en grote gele dingen dacht ik aan potloden. Maar dat paste weer niet bij kedeng kedeng. Dacht hierbij eerder aan muziek (vandaar dirigent).
Ik begrijp nu wel de uitleg van porrelaar. Was me niet bekend dat ze een machinist vroeger ook als meester aanspraken, ja dan wordt alles wel duidelijk. :)

Een machinist dus. Gaaf! Ben gek op treinen! :love:

Black Tiger

Moderator
Teamlid
Waarderingsscore
650
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Of laat mijn geheugen mij in de steek?
Nee, de laatste was een man. Modje was een vrouw. Reserve-mod was een man, deze heeft als laatste nog als modje gefunctioneerd. Of mijn geheugen heeft een memory error, maar dat lijkt me niet, heb nog met 'm gecommuniceerd vlak voor 't eind per pm.

porrelaar

Vaak hier
Waarderingsscore
218
Nee, de laatste was een man. Modje was een vrouw. Reserve-mod was een man, deze heeft als laatste nog als modje gefunctioneerd.
Je hebt helemaal gelijk, Black Tiger. Modje was een vrouw, maar die had steeds minder tijd voor het forum. Daarom deed reserve mod het de laatste tijd in zijn eentje. En reserve mod was een man. Hij heette Edwin. En hij zal dan de treinmachinist geweest zijn. Maar het topic waarin hij dat schreef kan ik niet meer terug vinden. Ik ga even speuren...
Waarschijnlijk in dit topic: https://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=82011
Ja, daar staat het in. Edwin was eerst buschauffeur en later treinmachinist. Het is een beetje lastig doorklikken naar de pagina's 2 t/m 4 van dat topic.
Het staat in post #26 op pagina 3 van dat topic: https://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=82011&page=3

Black Tiger

Moderator
Teamlid
Waarderingsscore
650
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Jaaa precies, Edwin. Ik kon me even de naam niet meer herinneren.

Vind het wel knap dat je dit nog gevonden hebt. Via Google of zo? Want eender waar ik op klik komt er een foutmelding. Alleen de laatste zichtbare topics en directe volledige links zoals jij ze hier plaatst krijg ik wel te zien.
Verwijzingen in 't forum zelf zijn fout. Als je zelf klikt verwijst het bijv. naar page=2.html op het eind, terwijl dat .html er niet achter moet dan werkt het wel.

Mooi teruggevonden! (y)

Bovenaan Onderaan