- Lid geworden
- 2 aug 2016
- Leeftijd
- 69
- OS
- Windows 10 Professional
- AV
- AVG Internet security
- FW
- AVG Firewall
Mijn voormalige collega M. reed al jaren in een scooter.
Ooit was dit geregeld door mijn chef bij Power Centrum-Oost, omdat M. toen al een redelijke omvang had en een grote teen moes missen.
Wat ik hierboven vermelde is al vijf jaren geleden.
M. was een echte francofiel, hij zei altijd, dat hij liever in Frankrijk geboren was.
Voordat M. bij Power kwam, was hij werkzaam bij de gemeente Enschede, mensen te helpen met invullen van formulieren.
Maar die formulierenbrigade werd weg bezuinigd.
M. kwam bij Power en zo heb ik op een Open Dag van Power genoten van de Franse Uiensoep, die M. gemaakt had,
M. had ook een groep mensen bij elkaar gebracht - die Frans wilden leren.
En ook dat hij mensen hielp met papieren van de overheid.
Toen ik die maand in het MST lag, heeft M. mij regelmatig bezocht.
Ik heb begrepen, dat M. gisteren met zijn karretje is omgevallen en compleet weg was.
Hij is gereanimeerd en in coma naar het MST gebracht.en aan de beademing is gelegd.
Maar de doktoren zien geen enkele vooruitgang en M. wordt daarom morgen van de beademing gehaald.
Ooit was dit geregeld door mijn chef bij Power Centrum-Oost, omdat M. toen al een redelijke omvang had en een grote teen moes missen.
Wat ik hierboven vermelde is al vijf jaren geleden.
M. was een echte francofiel, hij zei altijd, dat hij liever in Frankrijk geboren was.
Voordat M. bij Power kwam, was hij werkzaam bij de gemeente Enschede, mensen te helpen met invullen van formulieren.
Maar die formulierenbrigade werd weg bezuinigd.
M. kwam bij Power en zo heb ik op een Open Dag van Power genoten van de Franse Uiensoep, die M. gemaakt had,
M. had ook een groep mensen bij elkaar gebracht - die Frans wilden leren.
En ook dat hij mensen hielp met papieren van de overheid.
Toen ik die maand in het MST lag, heeft M. mij regelmatig bezocht.
Ik heb begrepen, dat M. gisteren met zijn karretje is omgevallen en compleet weg was.
Hij is gereanimeerd en in coma naar het MST gebracht.en aan de beademing is gelegd.
Maar de doktoren zien geen enkele vooruitgang en M. wordt daarom morgen van de beademing gehaald.