Mijn phpBB discussieforum

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 3
  • Weergaven 852

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.049
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Ik ben een aantal dagen aan het experimenteren geweest met een bepaalde stijl.
Het betreft deze stijl: phpBB • [BETA] Clean-Boardz - For phpBB 3.2.2
Deze stijl die ook bij gebruik van mobiel internet het goed moet doen vond ik modern en strak.
Na installatie op mijn forum van de blauwe stijl vond ik de gekozen kleur van blauw met donkergrijzebalken en de speciaal ontworpen forum icons niet mooi.
Al gauw had ik een combinatie van blue met donkerblauw en had ik de forum image set veranderd.

Maar ik wou modernere forum image icons aan boord hebben.
Dat is dan nu ook gelukt en verder ben ik een stap verder gegaan door het thema in donkerblauw met rood uit te voeren.

Ik had nog even een probleem met het forumlogo, dat om onbekende redenen er wel was maar dan onzichtbaar.
In ieder geval is het logo nu ook gerepareerd en gaat weer het standaard logo in alle aanwezige thema's worden.
Bovendien geeft deze stijl nu een wow effect en is daarom ook de standaard- en gaststijl geworden.

Een van mijn leden liet weten dat ik toch maar eens naar Artodia's Elegance voor phpBB 3.2.2 moest kijken.

Wat blijkt nu: ten opzichte van de vorige versie is er iets nieuws bijgekomen.
Netzoals dat in op dit forum gebeurt, dat door een deel van de header te blijven tonen, dat je heel snel weer terug kan schakelen.
Elegance in de 3.2.2 uitvoering doet dat nu ook.

Wat mij betreft mag je gaan gebruiken wat je wilt ik ben al die wisselingen zat dus ik ga en hier en het NCF verlaten, ik ben het zat om telkens weer uit te vinden hoe het werkt

Hoi Poppe, ik je bent geen lid van het Forum voor Discussies.
Dus verlaten kan je het ook niet.

Maar ik heb jouw bericht ook op het NCF gelezen in een aankondiging dat dat forum geupdated wordt naar XenForo 1.5.15a.

Ook daar geef je aan dat je al die wisselingen zat bent.
En ik begrijp dat dus niet helemaal, temeer omdat zowel dit forum als ook het NCF al weer langer met versie 2.0.1 draaien.

Ik zal het dan ook zeer op prijs stellen indien jij wat duidelijker kan zijn wat jij bedoelt met weer uit te vinden hoe het het werkt.
Want wezenlijk is er een hoop verbeterd door naar de versie 2.0 te gaan, zeker voor de mobiele gebruikers.
En het standaard thema is ook verbeterd ten opzichte van de van de oude versie en de oude thema's zijn niet meer mogelijk in de versie 2.

Heb jij overigens deze aankondiging gemist: Overweging om de upgrade naar XenForo 2.0.0 te doen.

Ook ondanks dat er in de fora zelf niks veranderd is en de volgorde waarin alles staat niks veranderd is, wat is dan je probleem volgens jou?

Terug
Bovenaan Onderaan