• Welkom op Computerforum PiepComp Support
    Wij doen niet aan verstoppertje spelen, als gast kunt u alle discussies helemaal volgen.
    Leuker wordt het voor u, indien u als lid met ons meedoet: kom er ook bij!

Nieuws Mijn nieuwe smoelfacebook

Roxmarie

Enthousiast
Bekend gezicht
Waarderingsscore
1.287
OS
Windows 10 home
AV
Kaspersky Security Cloud
FW
Windows beveiliging
Ik vind Facebook en insta wel genoeg

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
Waarderingsscore
147
OS
Windows 10 en 8.1
tja de echte fb vind je dat nog normaal je kan niet eens meer een deftig gesprek aangaan?

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
Waarderingsscore
147
OS
Windows 10 en 8.1
Heb mijn smoelenfacebook maar verwijderd bracht 5 leden mee, anderen blijven liever zeuren over fb, dat ze verband worden en dat hun berichten door fb worden verwijderd? je geeft hun een alternatief en het is nog niet goed? gedaan ermee

Black Tiger

Moderator
Teamlid
Waarderingsscore
650
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Ik heb het zelf wel een beetje gehad met dat social media gebeuren. Maak er al weiniger gebruik meer van t.o.v. eerder. Nu nog veelal maar 1x per dag, en dan is het voor Angry Birds te spelen of even snel het nieuws na te jagen. Heb het er nog bij alleen maar om wat verder wonende familie en vrienden nog even te contacteren indien nodig.
Er zijn teveel andere leuke dingen om te doen. :)

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
Waarderingsscore
147
OS
Windows 10 en 8.1
Ik vind fb enkel leuk als je er een pagina kan maken over je website, waardoor je toch nog wat reklame maakt?
verder lees ik veel hierover in belgie dat er heel wat te gebeuren valt?, nog een paar weken en het is hier een burgeroorlog?
Nu komt er een vivaldi regering terwijl wilmes gezegd heeft dat ze op 17 september haar vertrouwen ging verlengen of herverkiezingen? wat gebeurt de andere stemmen de wantrouwen van nva en vb weg zodra ze op een oktober een premier en een vivaldi regering hebben met de minste zetels en stemmen, dus verliezers worden winnaars? Pikken we niet 90% van de bevolking staat al gereed indien er toch een vivaldi zou komen? ik hoop dat het leger en politie zich afzijdig houden, ik denk dat brussel te klein zal zijn, en dat gespuis ga je niet meer zien rondlopen
en de koning zal veilig in zijn bunker gaan zitten, ook zo een grote lafaard.

Aarie25

Moderator
Teamlid
Waarderingsscore
599
OS
Windows 10
AV
Windows Defender
FW
Windows
Ik heb Facebook nog nooit gebruikt.
Mijn vriendin gebruikt alleen Instagram voor bepaalde dingen die zij leuk vind.

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.721
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall

Aarie25

Moderator
Teamlid
Waarderingsscore
599
OS
Windows 10
AV
Windows Defender
FW
Windows
Ik weet dat Instagram van Facebook is, staat ook in de app vermeld.
Maar gelukkig staat er weinig informatie van mijn vriendin en loop ik van zulke apps altijd eerst na op privacy instellingen.

Bovenaan Onderaan