- Lid geworden
- 2 aug 2016
- Waarderingsscore
- 7.068
- Punten
- 113
- OS
- Windows 11 Professional
- AV
- Microsoft Defender, MBAM & Eset Online
- FW
- Windows Firewall
Afgelopen vrijdagmiddag kon ik mijn bestelde Lenovo Thinkpad T560 (Via Marktplaats - DELAPTOPDISCOUNTER.NL uit De Meern - Advertenties op Marktplaats.nl) ophalen.
Ik heb de laptop opengemaakt en de meegeleverde SSD (Samsung Evo) van 256 GB verwisseld voor een Crucial M550 512 GB SSD.
Doordat het een dun notebook is en er een interne accu in zit, is een tweede HD onmogelijk.
Maar ik had wel ruimte nodig voor mijn data en dat biedt een 512 GB SSD meer dan een 256 GB SSD.
Na eerst Windows 10 Professional te hebben gebruikt, waarbij het mij bleek dat de processor continu behoorlijk aan het werk was.
Nu draait er Windows 10 Enterprise LTSB in en is alles rustiger en sneller.
Verdere kenmerken: Intel i5 6300u en 8 GB werkgeheugen.
Ik heb Stardock Start 10 met een dollar korting kunnen kopen, omdat ik in het verleden Start 8 voor Windows 8 had gekocht.
Dus in plaats van 4 dollar heb ik drie dollar betaald.
Start 10 kan ik aanraden.
Mijn bureaublad:
En dito met Start 10:
Ik heb de laptop opengemaakt en de meegeleverde SSD (Samsung Evo) van 256 GB verwisseld voor een Crucial M550 512 GB SSD.
Doordat het een dun notebook is en er een interne accu in zit, is een tweede HD onmogelijk.
Maar ik had wel ruimte nodig voor mijn data en dat biedt een 512 GB SSD meer dan een 256 GB SSD.
Na eerst Windows 10 Professional te hebben gebruikt, waarbij het mij bleek dat de processor continu behoorlijk aan het werk was.
Nu draait er Windows 10 Enterprise LTSB in en is alles rustiger en sneller.
Verdere kenmerken: Intel i5 6300u en 8 GB werkgeheugen.
Ik heb Stardock Start 10 met een dollar korting kunnen kopen, omdat ik in het verleden Start 8 voor Windows 8 had gekocht.
Dus in plaats van 4 dollar heb ik drie dollar betaald.
Start 10 kan ik aanraden.
Mijn bureaublad:
En dito met Start 10: