’Mijn maag bleef verbonden met iPhone’ na inslikken van airpod

De Telegraaf

Vrouw ziet Airpod aan voor pijnstiller: ’Mijn maag bleef verbonden met iPhone’​


Een Amerikaanse vrouw heeft bij het naar bed gaan per ongeluk haar Airpods ingeslikt in plaats van ibuprofen.
Op TikTok doet ze verslag van haar ’experiment’.

c7145a04-4cfe-11ec-94b3-02c309bc01c1.png

TikTok-gebruiker @iamcarliiib was flink overstuur toen ze erachter kwam dat ze een van haar oortjes had ingeslikt.
Ⓒ tiktok


De vrouw uit Boston zegt totaal overstuur in een video dat ze pijnstillers in haar rechterhand had en een van haar
Airpods in de andere hand. „Ik gooide iets weg, nam een slok van mijn waterfles... en realiseerde mij toen dat het
niet de ibuprofen was. Ik probeerde nog over te geven, maar het kwam er niet meer uit.”

De influencer liet een röntgenfoto maken om er zeker van te zijn dat ze van het Apple-oortje in haar buik af was.
In een andere video zegt de jonge vrouw dat haar Airpod bijvoorbeeld tijdens het bellen nog steeds verbonden
was met haar iPhone, meldt Apple Insider. Zo wist ze een spraakopname te maken van ’gorgelende geluiden’
uit haar maag.

Eerder slikte een man een van zijn Airpods in tijdens zijn slaap. En een 7-jarig jongetje, eveneens in de VS, at er
eentje op en werd met spoed in het ziekenhuis opgenomen.

Bron:
 

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Berichten
5.218
Locatie
Overijssel
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Jeetje mina een gesprek met je innerlijke lichaam dankzij je oordopjes. Oef.
🤣
 
Bovenaan Onderaan