mijn imac 27 huidige bureaublad

• Onderwerp starter Verwijderd forumlid 50
  • Startdatum
  • Reacties 51
  • Weergaven 3.429
V

Verwijderd forumlid 50

Guest
5d24e869d044c-Naamloos.thumb.jpg

Laatst bewerkt:
Ik krijg server niet gevonden, als ik de foto wil vergroten, maar zo te zien een mooie rode auto. :)

Nee, ik moet inloggen in dropbox, wat ik niet gebruik. Ik zie wel het kleine plaatje hier.

Aha, je hebt de verkeerde link van IMG Dumper gebruikt - je had gwoon de bovenste link in jouw bericht moet plakken, niet de derde.

Wat is dat?
Qua model dacht ik aan Volvo, maar op de neus zit t Renault plaatje.

Dat is een oudje macguy en wat heb je een vol dock wat een hoop prg ik heb er niet meer als 12 in staan de belangrijkste die ik gbr.
Gr.

Macguy heeft blijkbaar een voorkeur voor iets oudere autotypes.
Die groene auto is een Citroën, maar welk type? Ik moest even zoeken. Het is de Citroën BX 19 GTI 16V, in Nederland geleverd van oktober 1987 tot december 1989. De laatste nieuwprijs bedroeg € 22.905.
Misschien heeft macguy die foto van deze website geplukt: https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/vrimibolide-citroen-bx-gti/
Zelfde auto; zelfde nummerbord.

Lijkt me wel veel die prijs voor laat ons zeggen 1989. In Belgische frank is dat meer dan 900.000BF.

Ik vond het grappig, dat porrelaar de afbeeldingen van het web had weten te plukken waar jij hem vandaan had, daarom lachte ik, niet om de oudheid van de auto. @macguy, sorry als dat beledigend overkwam, want dat was geenszins mijn bedoeling.

En ik maar denken dat onze macguy zijn eigen auto als bureaublad gebruikte en dat wat auto's betreft hij een echte francofiel is.

Terug
Bovenaan Onderaan