Mijn huidige bureaublad in Windows 10 versie 1903

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.230
Reactiescore
5.421
Punten
713
Leeftijd
67
5d244dcc7eb7d-Desktop_Windows_10_1903_Prof_Thinkpad_9-7-2019.jpg

predator

Gewaardeerd Lid
Lid geworden
22 feb 2019
Reacties
807
Reactiescore
824
Punten
93
Leeftijd
56
@Kate
Dat is In het grote enge bos Kate, daar kan jij mooi lekker rond vliegen daarom vraag je dat zeker !! ?‍♂️ er lopen daar ook van deze kleine mannetjes rond moet je wel goed zoeken..;)

ShadyAngel

Gewaardeerd Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reacties
2.372
Reactiescore
964
Punten
243
Leeftijd
61
Vorige week zo'n compleet pakket (ObjectDesktop) aangeschaft voor 14,95€ normaal 29,95€). Dit zit onder andere vol met zulke foto's (wallpapers) en nog veel meer op de website. Was wel een koopje dit pakket waar ik windows compleet mee kan aanpassen. Alleen een duidelijke gebruiksaanwijzing ontbreekt, dus dat word een lange termijn planning, mijn 3 pc's herinrichten.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.230
Reactiescore
5.421
Punten
713
Leeftijd
67
Volgens mij is de foto ergens in Azië opgenomen geworden, ik schat Thailand, Cambodja, Nepal of China.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.230
Reactiescore
5.421
Punten
713
Leeftijd
67
Als Syl een moderne bezem heeft, vliegt zij hypersonisch, dus ver wordt dan dichtbij.

K

Kate

Guest
Is er iemand die met me mee vliegt? Er is plenty ruimte op mijn hypersonische bezem.â›…??

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.230
Reactiescore
5.421
Punten
713
Leeftijd
67
O gossie, het is toch wat.
En met die snelheid heeft ook niemand jou zien vliegen, denk ik.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reacties
1.033
Reactiescore
114
Punten
103
Vorige week zo'n compleet pakket (ObjectDesktop) aangeschaft voor 14,95€ normaal 29,95€). Dit zit onder andere vol met zulke foto's (wallpapers) en nog veel meer op de website. {URL unfurl="true"]https://www.stardock.com/products/odnt/[/URL]

Dit is nu mogelijk net een van die tooltjes / pakketjes die ik mensen in mijn omgeving pertinent afraad.
Mijn motto is : installeer zo min mogelijk tooltjes die Windows 'mooier', 'leuker', 'interessanter' of whatever maken, want het gros van dat soort tooltjes gáát vermoedelijk ongemerkt op enig moment conflicteren met je Windowsinstallatie (of een update ervan) en dan word je 'vaste klant' van een forum als dit. Niet als helpende maar als hulpvragende...........

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.230
Reactiescore
5.421
Punten
713
Leeftijd
67
@Black Tiger - dat is gewoon een Windows 7 gadget in combinatie met CoreTemp!
Wil je daar meer over weten hoe dat te doen, hoor ik dat graag.

ShadyAngel

Gewaardeerd Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reacties
2.372
Reactiescore
964
Punten
243
Leeftijd
61
@quandor
Zie niet in welke problemen dat kan veroorzaken aangezien die programma's alleen maar visuele dingen aanpassen (als het dan toch misgaat is er nog altijd een backup. Bovendien heb ik verschillende tooltjes die ik al jaren gebruik zonder enig probleem (niettegenstaande alle commentaren). Ik kan me in 30 jaar geen noemenswaardige problemen herinneren. Bovendien probeer ik graag dingen uit, de lol zou er voor mij rap af zijn als het niet meer kan.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
4.538
Reactiescore
993
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
@ShadyAngel er zijn altijd uitzonderingen. Meestal veroorzaken allerlei tooltjes vaak wel vage problemen. Dat doen gerenommeerde programma's zelfs nog wel. :)
Maar ieder zijn keus natuurlijk, als je graag dingen uit probeert en het geen hinder vindt om een backup terug te zetten is er weinig aan de hand.

Bovenaan Onderaan