Messenger van Facebook of Meta installeren op Samsung Galaxy Android tablet

cooper

PCS Lid
Lid geworden
26 sep 2020
OS
Windows Home 10
AV
Kaspersky internet security 2020
Hello,
Ik heb een Samsung Galaxy Android tablet model SM-530 android -versie 5.0 2.
Ik kan Messenger zonder facebook niet meer installeren na vele jaren zonder problemen.

Als ik in de Play store de app Messenger download komt er: uw toestel is niet compatible met deze Messenger.
Of wil verschijnt er ook: uw app zal binnenkort worden geïnstalleerd. Dit gebeurt ook niet na 2 maanden wachten.

Ik heb ook een Samsung Galaxy sm-t900 Android tablet met Android - versie 5.1.1. Deze tablet werkt nog altijd goed met Messenger zonder facebook .

Zijn er andere applets geschikt voor een Android tablet waarmee ik kan communiceren met mijn dochter over koetjes en kalfjes ?
grtz,
cooper
[url=https://postimages.org/] [/URL],
[url=https://postimages.org/] [/URL]

De Android versie is echt te oud.
Lukt het om b.v. via de browser op Messenger te komen?

Ik vermoed dat dit lastig wordt op een Android apparaat.
Maar pak anders je nieuwe laptop. Deze heeft w11, en daarop ga je naar Facebook via je browser en vervolgens klik je door naar messenger.

Of je klikt op de door mij gegeven link.

Alternatief zou kunnen zijn.
WhatsApp
Signal

Maar of dat op zo'n stokoude Android nog werkt.

Bovenstaande hebben ook video bellen.

Er zijn nog wel weer messengers apps.

Deze kom ik ook tegen, ik durf niet te zeggen of het betrouwbaar is. Hij staat bij mij wel in de playstore.

De Android versie is echt te oud.
Lukt het om b.v. via de browser op Messenger te komen?

Ik vermoed dat dit lastig wordt op een Android apparaat.
Maar pak anders je nieuwe laptop. Deze heeft w11, en daarop ga je naar Facebook via je browser en vervolgens klik je door naar messenger.

Of je klikt op de door mij gegeven link.

Alternatief zou kunnen zijn.
WhatsApp
Signal

Maar of dat op zo'n stokoude Android nog werkt.

Bovenstaande hebben ook video bellen.

Er zijn nog wel weer messengers apps.

Deze kom ik ook tegen, ik durf niet te zeggen of het betrouwbaar is. Hij staat bij mij wel in de playstore.
Thanks for the answer.
Wel opvallend dat de Android versie 5.0.2 te oud is en de Android versie 5.1. 1 niet te oud is.

Maar goed. Op mijn laptops staat facebook en facebook Messenger . Werken uitstekend. Maar dan moet je wel uw laptop opstarten wat een tijdje duurt, wat met een Android tablet niet het geval is.

WhatsApp, Telegram en Signal vragen steeds om uw telefoonnummer. Dit betrouw ik niet. Het is bedoeld om om u te kunnen contacteren met sms berichten en codes te sturen op de gsm of smartphone.

Maar natuurlijk kennen ze dan ook uw telefoonnummer en kunnen u dan proberen opbellen vanuit het buitenland wat een dure telefoonrekening kan opleveren.

Ze kunnen toch even goed een code of bericht per e-mail zenden indien het nodig is om een verificatie te maken op mijn Samsung Galaxy tablet voor de veiligheid en betrouwbaarheid van de aanvrager.
All Messenger, All Social App werkt niet in de browser van Google.

Ik heb ook een Samsung Galaxy Tab A8 Android tablet en zal daar Messenger op installeren.

grtz,

cooper

Skype of zoom zou ook nog kunnen wellicht of Microsoft Teams.

Als je een account aanmaakt op fb vragen ze ook u telefoonnr, geef je die niet dan (denk ik) de installatie niet verder zal gaan?
Tot nu toe ben ik door niemand opgebeld, en een nr of prive die ik niet ken of verwacht blokkeer ik gewoon.

Microsoft Teams
Dat is ook voor iedereen hoor.

En teams staat tegenwoordig op nieuwe computers al vaak voor geïnstalleerd. Er zijn 2 versies.
1 voor school en werk en voor persoonlijk gebruik of zo iets.

Als je een account aanmaakt op fb vragen ze ook u telefoonnr, geef je die niet dan (denk ik) de installatie niet verder zal gaan?
Tot nu toe ben ik door niemand opgebeld, en een nr of prive die ik niet ken of verwacht blokkeer ik gewoon.
Ja dat is juist, zonder je telefoonnummer op te geven kun je geen applets uit de Play Store installeren voor communicatie en chatberichten .
Ik zal wel mijn gsm nummer opgeven , maar niet mijn huistelefoon nummer.

grtz,

cooper

Dat is ook voor iedereen hoor.

En teams staat tegenwoordig op nieuwe computers al vaak voor geïnstalleerd. Er zijn 2 versies.
1 voor school en werk en voor persoonlijk gebruik of zo iets.
Oké bedankt voor de inlichtingen.
Ik zal het nog eens goed nakijken en kiezen voor persoonlijk gebruik.

grtz,

cooper

Terug
Bovenaan Onderaan