Melibe viridis

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Waarderingsscore
6.990
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Een wel heel vreemd dier onlangs door duikers gevonden.
Een doorzichtige kop en 13 poten.

We hebben mensen zonder hersens, nu is er dan ook een hersensloos, dier gevonden.
Zou dat dan toch normaal zijn?

We hebben mensen zonder hersens, nu is er dan ook een hersensloos, dier gevonden.
Zou dat dan toch normaal zijn?
Tja, wat is normaal! Het is maar wie er naar kijkt, net als in de mensenmaatschappij. Maar ik vind het wel bijzonder dat er nog steeds weer een nieuw dier gevonden wordt. Wie weet wat er nog komt.

Mijn reactie is wat sarcasme.;) Hoe dieper we kunnen, hoe vreemdere wezens we tegen komen.
De diepzee zit nog vol geheimen!

Ja, in de zee, dat ben ik met je eens. Maar als we dieper in ons zelf zouden kunnen kijken, ach heden, wat zouden we veel vinden!! Maar ik hoop wel hersenen!

Ik heb ze wel, maar heb ze niet altijd gebruikt.

Al jaren geleden heb ik mijzelf het volgende gezegd: waarom zou de evolutie afgelopen zijn.
En wat heeft het nucleaire water in de oceanen uit die Japanse tsunami kernreactorramp uiteindelijk voor gevolgen?
Overigens is laatst in die kernreactor een groot gat gevonden, waardoor er weer nucleair vervuild water in de oceanen vliedt.

Al jaren geleden heb ik mijzelf het volgende gezegd: waarom zou de evolutie afgelopen zijn.
En wat heeft het nucleaire water in de oceanen uit die Japanse tsunami kernreactorramp uiteindelijk voor gevolgen?
Overigens is laatst in die kernreactor een groot gat gevonden, waardoor er weer nucleair vervuild water in de oceanen vliedt.
Nou, daar word ik echt niet vrolijk van! Maar waarom horen we dat niet? Jij weet het uiteindelijk ook. Heeft de Å•est van de wereld dan al geen hersenen meer?

Nou, daar word ik echt niet vrolijk van! Maar waarom horen we dat niet? Jij weet het uiteindelijk ook. Heeft de Å•est van de wereld dan al geen hersenen meer?

Dat komt gewoon doordat de media in Nederland dat nieuws niet belangrijk voor je vinden en ook om je niet te beangstigen in verband met de Olympische spelen volgend jaar in dat land.

Snap ik Abraham, maar als jij er achter kunt komen, dan zullen meer mensen dat kunnen. En dan kan je dat toch niet zo maar verzwijgen? Wat als er iets gebeurt, dan zullen ze moeten bekennen dat het verzwegen is. En dan is de impact veel groter!

Er zijn velen in Nederland die op alternatieve wijze aan het nieuws komen.

Er zijn velen in Nederland die op alternatieve wijze aan het nieuws komen.
Prima, dan alternatief. Maar dat ontslaat je toch niet van de verplichting om het' ergens' aan de mensen te vertellen. Ik zou me tenminste doodongelukkig voelen als ik zoiets voor me hield!

Hoe denk jij dan bijvoorbeeld over de Europese Unie, met zijn niet door de burgers gekozen leiding en president en een Europees parlement dat minder rechten heeft dan de Russische Doema onder de communisten.
Maar wel een parlement dat de Europese belasting betaler meer dan een miljard euro per jaar kost?

Doordat Abraham54(volgens mij) de Engelse taal goed machtig is, is dat een voorsprong op het het vergaren van nieuws, op buitenlandse media. Maarja, hoe zinvol is het om alles wat er in de wereld gebeurt, in je op te nemen, zonder dat je er maar iets tegen kunt ondernemen. Je zou er bijna een media burn-out van over houden.

Not only, aber auch Deutsch.

Ik kan beide talen ook wel redelijk. Als kind keek ik bij mijn opa en oma veel duitse tv omdat er geen uitzendingen waren op onze eigen zenders. Ik heb daar redelijk een mondje duits aan overgehouden.
Engels of Duits spreken is heel wat ander, dan het lezen. Zeker als het een technisch verhaal is, dan wordt het moeilijker voor mij.

Dankzij mijn Oma, hadden wij al sinds 1962 TV.

En dit vond ik toen de leukste reclame:

Ja, dat parlement is een lachertje. Dat heeft geen zin, en kost alleen geld (hoewel de parlementsleden er anders over zullen denken.) Ik spreek goed Engels (een akte gehaald om op havoniveau les te geven), maar ik moet toegeven dat jij het nieuws beter volgt dan ik! Dus de taal is 1 ding, maar ook de zin tot weten. En daar ben je uniek in, ook gelet wat je allemaal op het forum plaatst. Zaken die ik pas dan ga lezen.

Als ik het wat allemaal lees,het gaat er nog al hard aan toe :)..jullie politiek ken ik zo niet,ja de heer Wilders wel van tv en zijn broer(doordenkertje) is stads genoot van mij hahah.
Mvg
Danvers

Dankzij mijn Oma, hadden wij al sinds 1962 TV.

En dit vond ik toen de leukste reclame:

Tekenfilms, ik was er gek op. Ook ik kijk zeker al vanaf die tijd, woensdags bij opa,oma, zaterdags bij een tante.
Wat ik ook heel leuk vond was o.a. Paulus de Boskabouter, en zo waren er veel meer leuke series. Wat er nu op is voor de jeugd, is bagger!

Terug
Bovenaan Onderaan