Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja, wat is normaal! Het is maar wie er naar kijkt, net als in de mensenmaatschappij. Maar ik vind het wel bijzonder dat er nog steeds weer een nieuw dier gevonden wordt. Wie weet wat er nog komt.We hebben mensen zonder hersens, nu is er dan ook een hersensloos, dier gevonden.
Zou dat dan toch normaal zijn?
Nou, daar word ik echt niet vrolijk van! Maar waarom horen we dat niet? Jij weet het uiteindelijk ook. Heeft de Å•est van de wereld dan al geen hersenen meer?Al jaren geleden heb ik mijzelf het volgende gezegd: waarom zou de evolutie afgelopen zijn.
En wat heeft het nucleaire water in de oceanen uit die Japanse tsunami kernreactorramp uiteindelijk voor gevolgen?
Overigens is laatst in die kernreactor een groot gat gevonden, waardoor er weer nucleair vervuild water in de oceanen vliedt.
Nou, daar word ik echt niet vrolijk van! Maar waarom horen we dat niet? Jij weet het uiteindelijk ook. Heeft de Å•est van de wereld dan al geen hersenen meer?
Prima, dan alternatief. Maar dat ontslaat je toch niet van de verplichting om het' ergens' aan de mensen te vertellen. Ik zou me tenminste doodongelukkig voelen als ik zoiets voor me hield!Er zijn velen in Nederland die op alternatieve wijze aan het nieuws komen.
Dankzij mijn Oma, hadden wij al sinds 1962 TV.
En dit vond ik toen de leukste reclame: