Melding verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter theplayer
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 40
  • Weergaven 2527

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
Waarderingsscore
375
Punten
83
OS
Win10
AV
Bitdefender
Onderaan in mijn Postvak IN staat deze melding over de gehele breedte.
Hoe/waar kan ik die verwijderen?

Als je een item selecteert is de melding toch weg?

Kan je een wat duidelijker schermafdruk posten, je eerste plaatje (maak de privé gegevens maar zwart.)Maar maak die wat hoger
Je spreekt over postvak IN en de melding gaat over postvak UIT.???

Hier is een betere afbeelding. Die verschijnt bij elke opstart van de computer en staat dan altijd rechts in beeld. Natuurlijk kan ik hem elke keer wegklikken, maar waardoor komt hij telkens telkens terug en kan ik dat uitzetten?

Als je op Ja of Nee klikt dan zou de melding daarna niet meer moeten verschijnen.

Ja, Rubensky, dat is het hem juist. Bij elke opstart ('s morgens tussendoor, herstart enz.) staat de melding meteen weer in dezelfde hoek. Dus ook elke keer: weer wegklikken! Dat moet toch ergens vandaan komen?

Ja, van je netwerkaansluiting. Kabel er een keer uit en weer in.

Helaas Rubensky, dat is niet de oplossing, Ik heb de netwerkkabel eruit gehaald en daarna weer teruggezet. Toen weer een nieuwe herstart gedaan en de melding stond er gelijk weer...😔

Klik met rechts op een lege plek in de taakbalk en kies dan voor Taakbeheer.

Ga dan naar Opstarten en kijk of daar die melding staat.
Zo ja, dan je deze uitschakelen.

Of kijk in de lijst van van het startmenu, of daar een map Opstarten is.
Open dan die map en staat er daar die melding in, dan kun je die melding verwijderen.

Ga dan naar Opstarten en kijk of daar die melding staat.
Zo ja, dan je deze uitschakelen.
Ja, dit doe ik regelmatig voor programma's die ongewenst verschijnen: beëindigen. Er staat inderdaad Starten tussen alle achtergrondprocessen. Ook nu rechtermuisknop + beëindigen. Daarna weer de herstartprocedure.
Ook nu staat die melding er weer. En in Taakbeheer is Starten ook weer terug. In Toepassingen en Windows-processen komt geen Start(en) voor.

Hoe staan de instellingen voor delen?

Wil je dat even uitleggen,..Dat zegt me niets

Je zou ook kunnen kijken of er bij
Configuratiescherm (Weergeven op categorie)
Netwerk en internet, Netwerkcentrum. Hier zie je welk netwerk verbonden is. Klik vervolgens op netwerkverbindingen. Zie je hier meerdere verbindingen staan. B.v. 1x ethernet en 1x wifi.
Het kan ook zijn dat er meerdere ethernet verbindingen ziet staan.
Als er b.v. 2 ethernetverbinden staan, waarvan er 1 niet gebruikt wordt, dan kun je die verwijderen. Maar ik zou eerst naar onderstaande kijken.

Kijk nu via configuratiescherm, netwerk en internet, netwerkcentrum, (links) geavanceerde instellingen voor delen wijzigen.

Zie voorbeeld rood omcirkeld. (Dus dat worden dan de zwarte bolletjes bij jou).

Dag Roxmarie :), Wat jij laat zien, kan ik niet ontdekken. Het ziet er bij mij anders uit:

Ik huiver om zomaar iets uit te zetten... Die melding is ook uit het niets gekomen...

goed lezen helpt!
Kijk nu via configuratiescherm, netwerk en internet, netwerkcentrum, (links) geavanceerde instellingen voor delen wijzigen.

(zie rode pijl) in onderstaande beeldje ....

66242f524b69c-goed_lezen.jpg

Excuus, Hana en Roxmarie. Ik heb inderdaad verkeerd gekeken. Ik heb Netwerkdetectie nu uitgeschakeld en ook Bestands- en printerdeling uitgeschakeld. Maar met alle aanwijzingen hierboven, blijft het probleem terugkomen na herstart.

Bij mij ziet op geen enkele pc geavanceerde instellingen er zo uit als in de afbeelding van roxmarie (of is dit verschillend tussen windows 10 en 11?).
De vakken met vinkjes zijn hier vervangen door schuifjes maar wel met hetzelfde effect.
6624c976a7ac4-2024-04-21_10h05_14.jpg

Ja, ik kom er ook niet uit. Ik heb windows 10 en misschien ligt het ook daaraan

Terug
Bovenaan Onderaan