• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Mei 2019

K

Kate

Ik heb gisteren nog een update ontvangen

toska
Waar heb jij nog een update van ontvangen? Want je schrijft dit nu in het item van Maarten70. Bedoel je soms iets anders, of snap ik het niet zo goed.

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
386
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
HEAO is nu HBO
Ehmz... HEAO is altijd al HBO geweest. ;)
HBO is gewoon de verzamelnaam van "Hoger Beroeps Onderwijs" zo viel de MTS en MEAO bijv. ook al altijd onder het MBO. Ik zie dat ze dat in de Wiki verkeerd omschrijven, misschien dat Kate mijn verhaal kan bevestigen (of juist tegenspreken).
Daar staat namelijk:
De scholen met zo'n afdeling behoren sinds de invoering van de bachelor-masterstructuur tot het hbo
Maar HEAO is altijd al een HBO opleiding geweest net als de HTS. Die nu ook HTO genoemd wordt maar onder HBO valt.

Tegenwoordig zijn al die aparte schoolnamen niet meer en valt alles onder de verzamelnaam. VMBO, MBO, HBO.

K

Kate

Nee, Tiger, Kate haakt hier bij af. Eens was het goed overzichtelijk maar iedere onderwijsminister wilde het volk weer iets anders nalaten en de afkortingen buitelen over elkaar heen. Maar ik gok zo maar dat je aan het eind van welke van die afkortingen heel veel weet, en klaar bent voor je daarop volgende studie.
Want die verandering is eens ingezet en daar komen we niet meer van af: leren, leren, leren, enz. enz.: een diploma halen is zaligmakend!

m44rtn

Gevestigd lid
Lid geworden
16 jan 2018
Waarderingsscore
94
Punten
28
Leeftijd
17
Website
github.com
Ik denk dat toska een/de mei update van Windows 10 bedoelt.

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
380
Punten
63
Succes met je opleiding HBO ICT Maarten70

Bovenaan Onderaan