medialD.bin

K

Kate

Guest
Deze term MedialD.bin bevindt zich plotseling op mijn externe harde schijf en ik weet niet wat het is. Kan ik dit zo maar wissen?

Heb jij middels Windows zelf een back-up gemaakt op die externe schijf?
Want dat bestand behoort namelijk in de Windows backup te zitten.
Is benodigd voor het terugzetten van de back-up.

Je kan het beste een nieuwe back-up maken gaan ondernemen.

BRON

Ik heb inderdaad via Windows een SysteemImagebackup gemaakt. Maar hoe kan een bestand daar nu uit ontsnappen? Het is toch geen dierentuin! Ik waak over die backups alsof het mijn kinderen zijn, en dan vind ik dit ontsnappen aan het ouderlijk gezag en dat pik ik niet.
Het kost me dus weer werk voor niets, begrijp ik dat goed?

En meteen maar mijn volgende vraag: als ik die backup gemaakt heb, kan ik dat ontsnapte bestand dan wel wissen? Zit dat dan wel in mijn nieuwe backup?

Kan ik nu even niet zien. Ik ben maar weer aan een nieuwr backup begonnen. Ik heb even bij de vorige backup gekeken en daar staat wel mediald.bij. ik vond het vanmiddag wel vreemd dat mijn harde schijf zo lag te knipperen. Hij is wel permanent aangesloten.

Ik heb nu iets heel geks. Ik heb een systeemkopie gemaakt en hij zit op mijn externe harde schijf. Maar als ik de eigenschappen wil bekijken, zegt hij dat het een lege map is! Waar heb ik dat ding dan gelaten? Er is wel een hele poos een groen blok voor me voorbij getrokken. ik snap er echt niets van!

Zou het? Ik heb er nu opzitten aan dit soort systeemkopien:
- een imagebackup van 3 dec. eigenschappen leert me: 4.00kb. 1 bestand 5 mappen
- een imagebackup van 11 december. eigenschappen hetzelfde
- een net gemaakte imagebackup: 0 bytes
- mediald.bin: op schijf 0 bytes

Allereerst mijn persoonlijke bestanden, maar die zijn niet van belang dacht ik. En dan dit, en ik klikte hiervoor steeds op eigenschappen:
-Sylvia-1963 17-12 0 bytes lege map
- WindowsImageBackup 18/12 0 bytes lege map
- ,, ,, 3/12 grootte op schijf 4.00 Kb
- ,, ,, 11/12 grootte op schijf 4.00 Kb
- MedialD.bin 0 bytes lege map

Sylvia-1963 is de naam die ik deze laptop gegeven heb.

Ik wil enkel weten hoe de inhoud van Computer er bij jou uitziet.

5a380f6011470-C.png

Ik heb eerst gezocht bij de tips van het forum, maar een printscreen maken zie ik er niet bij. Dus dan maar een beschrijving:
7 mappen, en bij Apparaten en stations: Windows (C:), Lenovo (D:), en dan mijn aagsloten externe schijf (E:)

En Joost mag weten waar die stomme dingen vandaan komen, want ik heb het 3x bewerkt maar ze blijven komen

Laatst bewerkt:
Abraham, neem maar van mij aan dat dit niet voor mij is geplaatst! Op die 3 toetsen drukken dat is geen punt, maar dan is de afbeelding opgeslagen in het geheugen van windows. Waar zitten die hersenen?

En dan Paint opstarten! Heb je dat al eens gedaan in windows 10? Je valt meteen in de 3D rommel, en moet daar eerst een cursus voor volgen.

Nee hoor, ik heb de apparaten hierboven onder de smileys zitten en verder wil je dan misschien ook de mappen weten: 3D-objecten, Afbeeldingen, Bureaublad, Documenten, Downloads, Muziek, Video's . Ik heb ze niet bedacht, hoor.

Van die van 3 december ben ik niet zeker, maar ik dacht het verder niet. En die andere mappen beslaan met zijn 7-en toch niet zo veel. Maar wat is file history? Dat is 16 Kb en het staat bovenaan, dus zal ook wel oud zijn. Dit wordt teamview!

Het is me donkerbruin, hoor. Daar gaat ie weer. Ik hoop dat je het nog snapt.

- de bestands geschiedenis is van 21 -06-2017
- sylvia-1963 is van 3-12
- backup 3-12 heeft bij de eigenschappen staan: NTFS
- mediald.bin heeft staan NTFS en verder staat er klein recchts: schijfopruiming

Terug
Bovenaan Onderaan