Mayweather vs McGregor

The money fight.

Overigens begint morgen de US Open Tennis (28 augustus t/m 10 september).
Onder andere te zien bij Eurosport 1 en 2.

Maria Sharapova is weer van de partij (na een schorsing door Meldonium gebruik).

Laatst bewerkt:
Had jij nog voorkeur? Ik wel, hoor, terwijl ik helemaal geen verstand heb van deze tak van sport. Maar door zijn doen en laten viel Mc Gregor voor mij buiten de boot.

Er zijn er in mijn omgeving die me vertellen dat het allemaal spel is en dat die man echt niet zo gek is als hij doet. Maar ja, de kijker moet het er mee doen en ik zie alleen een beetje kinderachtig gedoe die hem in mijn ogen laat sneuvelen. Maar daar zal hij welk niet van wakker liggen, denk ik!

Het was een money fight, Kate. Er zal best een scenario bedacht zijn: good guy against the bad guy, bijvoorbeeld.

Het was een money fight, Kate. Er zal best een scenario bedacht zijn: good guy against the bad guy, bijvoorbeeld.

De verliezer 100 miljoen dollar, de winnaar het drievoudige.

Ik vind het allemaal maar zozo en heb al helemaal geen zin om naar dit "vermaak" te kijken.

Ja, in dit geval was het CBS die dwars lag.

De boksregels werden strikt gevolgd. In die zin was het geen vuil gevecht.

Nou, dan vind ik het nog kinderachtiger, maar geld vergoedt alles. En zo lang er mensen zijn die het mooi vinden: ik wens ze een fijne wedstrijd. Zouden er veel zijn die jaloers zijn? Op het geld of op de aandacht? Er moet toch iets zijn waarom je hier naar kijkt. Kijken er eigenlijk veel vrouwen naar?

Ik kan niet zeggen dat het lelijke mannen zijn, Kate (in zoverre ik dat kan beoordelen): jij wel?

Mijn ongezouten mening,vind dit gevecht ergers totale onzin.
Ging enkel om $$$$
Mvg
d'anvers

Tja, ik heb eens een poosje naar die mannen gekeken, en dit is mijn (ongezouten of gezouten) mening: ze zijn lelijk!! De een nog iets meer dan de ander, en de winnaar was nog de beste van de twee.

This were the results of the Piep-jury!

Ik heb echt mijn best gedaan, maar ik kan niet alles begrijpen en verstaan. Jammer, maar waar.

Klik dan op de ondertitelingsknop.....
Maar ook dan zal het voor ons Nederlanders niet helemaal begrijpbaar zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan