Ik heb net de puzzel ingevuld op mijn Windows 10 pc. Binnen 5 minuten. Alles groen, dus alles goed.
Ik merkte wel dat je niet te snel moet typen, want dan raakt hij op 'tilt'. Er worden dan blokjes overgeslagen. Daardoor deed ik er 5 minuten over in plaats van 4 minuten.... :yum
Verder geen bugs gevonden wanneer ik met Windows 10 werk.
Wel verschillende bugs wanneer ik de puzzel probeer in te vullen op mijn
iPad (iOS 12.1.1).
Ik schreef al dat ik dan niet de hele puzzel in beeld kreeg. Ik snapte eerst niet hoe ik die onderste regel in beeld kon krijgen. De oplossing bleek te zijn dat ik dan op de omschrijving van 16 Horizontaal of 17 Horizontaal moest klikken. Dan schoof de puzzel wat omhoog. Nadeel was dat dan het bovenste deel van de puzzel weer verdween. Om het bovenste deel van de puzzel weer in beeld te krijgen moest ik klikken op de omschrijving van 1 Verticaal.
Dat is natuurlijk behelpen.
Verder merkte ik op mijn iPad dat goed ingevulde woorden, zoals TARWE voor graansoort niet goed werden gerekend. Erger nog, de ingevulde letters leken wel afkomstig uit een vroeger printtijdperk waarin nog met loden letters werd gewerkt. Ze waren zo zwaar dat ze naar beneden zakten: alleen de bovenste punten van die letters bleven nog zichtbaar. In het voorbeeld hieronder geldt dat voor de woorden van 6 verticaal en 8 horizontaal:
De op de iPad ingevulde woorden voor 6 verticaal en 8 horizontaal zijn goed, want diezelfde woorden werden op de Windows pc bij het invullen wél goed gerekend.
Oplossing 9 verticaal is volgens mij klets, maar wordt niet groen.
Nee, dat is fout. Daarom wordt KLETS niet groen, als je dat invult.
De omschrijving luidt: ".....nat, steeds verassend, altijd vervelend."
Denk even aan een bepaalde winkel waarvan dit de tune/jingle is. En niet letten op de typefout in verassend. Dat moet met dubbel r, maar daar gaat het nu even niet om.
In die jingle, slagzin of tune van die winkel had gouwe peer al 1 woord plus 1 letter veranderd. In het woord dat op de stippeltjes komt te staan, moet jij het woord uit die tune invullen, maar daarbij mag, nee,
moet jij ook 1 letter veranderen. Gewoon nog even nadenken. Ik vond de oplossing erg leuk (en de omschrijving helemaal waar!)
Nog een typefoutje gevonden op die pagina:
Overige feedback:
1. Ik los wel eens puzzels op, maar een puzzel maken is me te moeilijk en zeker op een website. Ik heb namelijk geen enkel verstand van het maken van websites. Dus ondanks de bugs wanneer ik de puzzel probeer te maken op mijn iPad, toch mijn complimenten!
2. Erg leuk dat goed ingevulde woorden groen worden, en dat dan ook de omschrijving wordt doorgestreept, zodat je kunt zien wat je nog moet doen. Geen enkel idee hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Ik zat er met verbazing en bewondering naar te kijken.
3. Verder heb ik het deel van jouw website doorgekeken dat voor gasten toegankelijk. Ik lag soms in een deuk om de grappen. Leuk gevoel voor humor heb jij!
Update: in mijn eerste afbeelding heb ik wat ingevulde letters verdoezeld, zodat ik het puzzelplezier voor de andere leden niet wegneem.