Ik heb de pagina ook op mijn oude Note 4 (Android) bekeken en daarop werd alles naar behoren weergegeven.
Jij had het over Android. Ik had ook nog een android tablet liggen: Lenovo Tab2 A10-30, draaiend op Android 6.0.1 (dit tablet krijgt geen nieuwere versies van android meer). Ik heb hem even opgezocht (waar lag die ook alweer?), maar o, wat een traag ding. Ik snap nu waarom ik dat apparaat nooit meer gebruik. Mijn iPad rent rondjes om dat android tablet. De iPad is 10 tot 20 keer zo snel.
Maar goed, ik heb de puzzel geopend op het android tablet en ik kon op het android tablet (met de standaard browser Chrome) wél scrollen op de website waarop je puzzel staat, waardoor ik de volledige puzzel in beeld kon krijgen. Mooi zo! Wat dat betreft doet Chrome op android het dus beter dan Safari op de iPad
Groot nadeel van mijn android tablet is dat het on screen typ-display veel te groot is. Wanneer dat typevenster geopend is, zie je nog net de 4 bovenste rijen met invulblokjes van de puzzel, maar dat ligt dus niet aan jouw puzzel, maar aan android.
Ik kon de puzzel foutloos invullen op het android tablet. Slechts 1 woord werd niet groen (2 verticaal), maar toen ik de middelste letter opnieuw intikte, werd dat woord wel groen.
En toen de puzzel geheel was ingevuld, crashte Chrome. Chrome opnieuw opgestart > weer gecrasht. Had dat met jouw website te maken? Ik denk zelf van niet. Chrome nog een derde keer opgestart, en daar was jouw website weer. Nee, dat android tablet gooi ik snel weer in een hoek. Geef mij mijn iPad maar.