Martijn uit Hengelo wordt jarenlang gevolgd door Google, net zoals jij

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 aug 2016
Reaction score
153
Punten
63
Via takeout.google.com kan je al die vinkjes uitzetten. Dat wist ik, dus alle vinkjes staan in elk geval uit. En ja ik heb een Android toestel dus sommige gegevens houden ze toch wel maar dat neem ik voor lief.

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
165
Punten
63
Leeftijd
60
Als je alles uitvinkt blijven mijn foto's dan nog online bewaard?

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
165
Punten
63
Leeftijd
60
Als ik het dan goed begrijp heeft het geen zin om alles uit te vinken want je blijft toch gevolgd worden?

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
165
Punten
63
Leeftijd
60
Is wel jammer want wis nu zoveel mogelijk alles om de week manueel.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
379
Punten
63
Ik heb net al mijn zelf aangemaakte mappen en dus geuploade foto's verwijderd uit google foto's alleen de uplad van mijn telefoon laat ik zo staan, voor het geval je hem verliest, had een tijdje een synchronisatie programma op mijn pc.

Enigma147

Junior lid
Lid geworden
15 dec 2018
Reaction score
36
Punten
18
Leeftijd
52
het kan mij letterlijk geen bal schelen wat Google allemaal van mij weet. Facebook, dat is een ander verhaal.

Ik heb natuurlijk best wel een goed idee wat Google allemaal van mij weet, maar het enige wat ik ervan opmerk zijn advertenties over artikelen waar ik recentelijk naar Gegoogeld heb. En omdat ik als research voor (korte) verhalen die ik als hobby schrijf regelmatig naar dingen zoek waar ik verder totaal geen interesse in heb levert mijn zoekprofiel advertenties op waar ik meestal totaal geen interesse in heb. Er is zelfs een website die als ik die bezoek steevast dezelfde reclame voor een peperduur hotel in Las Vegas voorschotelt. Daar kan ik alleen maar om lachen.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reaction score
107
Punten
43
Dat kan ik onderschrijven.

Het zal mij een biet(je) wezen dat Google mij 'volgt'. In mijn mailcliënt op het kruisje klikken en de ongewenste mail is weer weg.

Volgens Postbus 51 de afgelopen 25 jaar zijn : pindakaas, melk, hagelslag en kaas ongezond voor je.

Het zal wel...….…………..

Prutser

Vaak hier
Lid geworden
27 nov 2016
Reaction score
81
Punten
28
Ook ik lig daar totaal niet wakker van, wil je dit perse niet, dan zijn er genoeg mogelijkheden om te voorkomen dat Google jou 'volgt'
Het gemak wat we er voor terug krijgen, is mij dat wel waard!

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 aug 2016
Reaction score
153
Punten
63
Ik onderschrijf wat jullie zeggen mensen. Ik maak mij er ook niet druk om.

Bovenaan Onderaan