Mark Rutte was gisteren in Enschede

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 571

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.050
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Mark Rutte was gisteren in Enschede en heeft ook Power Royael bezocht.
De Tubantia wijde een fotoslider van zijn bezoek aan de stad.
Wat ze ze echter gepost hebben als foto van Mark Rutte bij Power Royael in het ‘t Ni-je Terphoes, waar een lunch was bereid.
Cookies op tubantia.nl | tubantia.nl

De foto waar het om gaat: is Mark echt wel zo groot?
Volgens mij is de foto een toonbeeld van een mislukte Photoshop prestatie:

5a61bfa4e11ec-Reus_Rutte_in_Enschede.jpg

Het is echt geen gezicht! Maar misschien hebben ze hem op een krukje gezet, zodat hij hoog boven het gewone volk zou staan! Hij heeft trouwens als een echte me-too man zijn hand op de schouder van een van de dames.
Maar....als je goed kijkt ziet die hand er uit alsof hij even tijdelijk aan Mark genaaid is. En bij die operatie hebben ze meteen zijn andere arm weggenomen, want die zit niet waar een mens normaal gesproken een arm heeft! Hij heeft zijn schouderblad mogen behouden.

Mark Rutte is 1m95 lang. Misschien zijn de andere mensen op die foto juist aan de kleine kant?

Als hij inderdaad zo lang is, dan had hij een beetje door zijn knietjes moeten zakken, want zoals het er nu uit ziet, is het net een reclame-campagne. Dit is echt een rare foto, en dat hadden jij en ik beter gedaan.

Die foto is niet door een fotograaf gemaakt, dus ik denk dat het meer een snelle foto is met "Yay! De minister-president is hier!" En dat er verder niet over na gedacht is.

Rutte is groot dus dit kan gemakkelijk!

Terug
Bovenaan Onderaan