• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Windows 10 map voor paar paar aparte lettertypes

vanschagen

Bekend Lid
Lid geworden
5 mrt 2017
Reacties
1.204
Reaction score
266
Punten
83
Leeftijd
75
Hallo
Ik heb een paar mappen met aparte lettertypes ,die ik een aparte map wil hebben.
Hoe doe ik dat zo dat die lettertypes evengoed overal zichtbaar worden???

Enigma147

Moderator
Team lid
Lid geworden
15 dec 2018
Reacties
260
Reaction score
106
Punten
43
Alle geïnstalleerde fonts staan in de map C:\windows\fonts. Als de fonts daar in staan dan zouden ze moeten werken.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.918
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd
67
Gewoon de lettertypes kopiëren en dan plakken in de map Fonts.

Enigma147

Moderator
Team lid
Lid geworden
15 dec 2018
Reacties
260
Reaction score
106
Punten
43
Dat had je wel meteen mogen vertellen. ;)

Geen idee, ik zie dat het Autocad fonts zijn, maar daar heb ik geen verstand van, dus geen idee, sorry.

vanschagen

Bekend Lid
Lid geworden
5 mrt 2017
Reacties
1.204
Reaction score
266
Punten
83
Leeftijd
75
ik vraag me nu dus af hoe ik ze zichtbaar krijg in Lightburn

Enigma147

Moderator
Team lid
Lid geworden
15 dec 2018
Reacties
260
Reaction score
106
Punten
43
Hi Nail, it’s very simple. Place the library itself in e.g. … / laser / shx-fonts and in LightBurn you just refer to this directly under the shx fonts settings. This library does not need to be installed.

kan je hier iets mee?

Bovenaan Onderaan