Malwarebyes

Johannes1956

PCS Lid
Lid geworden
23 nov 2024
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
68
AV
Eset
FW
Microsoft Firewall
Heeft iemand een idee hoe je contact krijgt met Malwarebytes support die ook Nederlands spreken.
Ik krijg het niet voor elkaar, alleen maar in het Engels, tja, en de vertaler gebruiken is ook weer zo wat die maakt me te veel fouten :LOL:
Had graag iemand gesproken van Malwarebytes Support die Nederlands spreekt en begrijpt.

@Johannes1956 Download de NL versie, klik met rechts op de download en kies voor installeren als adminstrator.
Dan zal normaal gesproken de NL versie van MBAM over de Engelse versie geïnstalleerd worden;
of de nieuwe installatie verwijderd eerste de Engelse versie.

@Abraham54

het probleem ligt bij een abonnement van Malwarebytes wat ik helemaal niet heb!
Op een Computer heb ik een Lifetime abonnement en op de andere 2 Computers heb ik 2 licenties die tot 12.11.2025 lopen
zijn Premium helaas wordt er automatisch een bedrag van € 69,99 van mijn rekening afgeboekt
Vandaar dat ik probeer een Nederlands support via mail of aan de telefoon te krijgen, mijn Engels is helaas te beperkt om met hun chatbox
aan de gang te gaan, de enige optie die blijft, is het Geld zelf terug te laten boeken via de Bank

Om jou probleem op te lossen om in de Engelse taal te communiceren, ga je DeepL gebruiken

Ga akkoord met de cookiemelding en klik het rechter venster bovenin weg.

Op gegeven moment krijg je nogmaals rechtsonder een melding, klik die ook weg.

Je kan de tekst die je bij Malwarebytes kopiëren en in DeepL plakken, dan wordt het vertaald naar Nederlands.

In hetzelfde linkervenster zet jij antwoord in het Nederlands, desnoods zet je het rechtervenster dan op Engels.

Over DeepL: deze vertaler is nog steeds beter dan die van Google.

heb je dan geen account aangemaakt?

1732445479593.png
geen engels enkel NL!

@Johannes1956 Heb je de Nederlandse versie niet over de Engelstalige heen geïnstalleerd?

heeft niks te maken met de taal van de app:
gewoon inloggen via de link van #8.

1732465572806.png
onderaan kan je de taal instellen indien nodig.

@Hana dank, ik heb het nu ook gevonden.

@Johannes1956
als MBAM is opgestart, ga dan naar Instellingen, daar vindt je onder Themes Languages.
Stel MBAM daar op Nederlands.

@Johannes1956 Fijn dat het je nu eindelijk een Nederlandstalige MBAM hebt.

En, hoe zit met die ruim 68 euro, krijg je die terug?

Want waarom heb je MBAM ooit betaald, terwijl Microsoft Defender feitelijk dezelfde dan wel een betere bescherming biedt en dat je MBAM daarnaast als gratis versie erbij kan gebruiken voor een regelmatige ondersteuningsscan.

Ik gebruik Microsoft Defender standaard en heb zowel MBAM (gratis) en de Eset Online scanner erbij voor regelmatig gebruik.

Terug
Bovenaan Onderaan