mails

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.138
Reactiescore
217
Punten
193
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
Tot mijn grote verbazing ontvang ik vandaag 2 mails van de fod belastingsdienst, waarbij gemeld word dat er nog een openstaande saldo openstaat van 2020 echter kan dit niet want is reeds al betaald?
ook krijg ik vandaag en verleden week vrijdag een mail van facebook over sponsoring en adverteerders over een domeinnaam smoelenfacebook.nl die sinds september 2020 niet meer bestaat, niet eens te vinden op de zoekmachines? zoals op google heeft maar amper 5 dagen online gestaan.zo zie je maar dat ze proberen tijdens de corona periode uit alles geld uit te kloppen??

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.290
Reactiescore
5.437
Punten
713
Leeftijd
67
Je moet oppassen hoor met Facebook, want de perschef van de NATO is nu hoofd beveiliging en inlichtingen op Facebook.
Maar zonder gein, Facebook wordt net zo Twitter politiek helemaal links georiënteerd, dus alles wat niet past in dat woordenboek wordt verwijderd enz.

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.138
Reactiescore
217
Punten
193
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
ja ik heb die domeinnaam niet meer in gebruik is allang opgezegd,(sinds september 2020 de 18 de )zelfs is hij niet bestaande op google,staat niet eens in de zoekindex. heb die emailadres verwijderd krijg teveel mails binnen die me niet aan staan, zoals die valse paypal gisteren en eergisteren nog een mail ontvangen met een bestelling van adidas polo,s? niks mee te maken en dan met die zogezegde fod federale belastingdienst? moest betalen begin oktober deze is betaald in september, en die gaan zeker eerst geen 4 maand wachten om me dat te laten weten, want dan stak er al een brief in mijn brievenbus? enkel paypal die werkt op fb.................. al gezien hoe ik die kan wijzigen maar weet niet hoe?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.290
Reactiescore
5.437
Punten
713
Leeftijd
67
Ik word bedolven onder bitcoin mails.
En ik gelezen dat deHave I Been Pawnd websit ondertussen over drie miljard e-mailadressen en bijbehoren wachtwoorden bevat!

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.290
Reactiescore
5.437
Punten
713
Leeftijd
67
Mijn hoofd e-mailadres zat in twee bestanden:

Adobe logo

Adobe: In October 2013, 153 million Adobe accounts were breached with each containing an internal ID, username, email, encrypted password and a password hint in plain text. The password cryptography was poorly done and many were quickly resolved back to plain text. The unencrypted hints also disclosed much about the passwords adding further to the risk that hundreds of millions of Adobe customers already faced.
Compromised data: Email addresses, Password hints, Passwords, Usernames
Verifications.io logo

Verifications.io: In February 2019, the email address validation service verifications.io suffered a data breach. Discovered by Bob Diachenko and Vinny Troia, the breach was due to the data being stored in a MongoDB instance left publicly facing without a password and resulted in 763 million unique email addresses being exposed. Many records within the data also included additional personal attributes such as names, phone numbers, IP addresses, dates of birth and genders. No passwords were included in the data. The Verifications.io website went offline during the disclosure process, although an archived copy remains viewable.
Compromised data: Dates of birth, Email addresses, Employers, Genders, Geographic locations, IP addresses, Job titles, Names, Phone numbers, Physical addresses

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.290
Reactiescore
5.437
Punten
713
Leeftijd
67
Heb jij nu gecontroleerd via de link pwned hoeveel maal jouw e-mailadres is gestolen?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.290
Reactiescore
5.437
Punten
713
Leeftijd
67
Wat bedoel je met "en hoe zie je nu naar wie?"

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.138
Reactiescore
217
Punten
193
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
dus volgens die pwned zo mijn email 6 keren gehackt zijn?Dus de vraag wie heeft deze dan gebruikt, of je het daar dan kan zien?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.290
Reactiescore
5.437
Punten
713
Leeftijd
67
Je dient even iets naar beneden te scrollen, wat je ziet nadat je e-mailadres pwned is verklaard, is maar een deel van die pagina.

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.138
Reactiescore
217
Punten
193
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
ik hoef het niet te weten wie deze gebruikt de email is verwijderd, ze zullen dat wel merken met mail delevery (brief retour)

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.290
Reactiescore
5.437
Punten
713
Leeftijd
67
Dat is nietgoed, daarmee krijgen ze dan de bevestiging dat het een werkend e-mailadres is, dom dus.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
22.290
Reactiescore
5.437
Punten
713
Leeftijd
67
Je maakt me nu aan het lachen, je account verwijderen is een oplossing, maar dan de tegenpartij alsnog bericht sturen was echt niet nodig.

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.138
Reactiescore
217
Punten
193
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
ja met die mail delevery (misschien een mis uitdrukking) als er nu iemand naar het verwijderde account een mail zou sturen dan krijgt hij zijn mail terugbezorgd en daar staat dan op mail delevery? kan niet worden afgeleverd bij de ontvanger dat bedoel ik abraham.Heb zeker niet weer geantwoord haha lol

Bovenaan Onderaan