Opgelost Lynn is het haasje!

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reaction score
164
Punten
43
Leeftijd
68
nee heb vannacht nogmaals in de zetel geslapen is wel een zetel die op mijn maat gemaakt is (na een operatie van een hernia) dus dat gaat redelijk goed...;heb toch een uur of 3 aan één stuk geslapen, veel beter dus dan de nacht ervoor...en ik slaap in den dag ook nog wat hoor, anders hou ik het niet vol...heb vandaag al een paar wortels schoongemaakt en gesneden, arm goed tegen het lichaam houden...stilzitten is niet echt iets voor mij...ben ook al even gaan wandelen..doet deugd....

dank je wel om het zo lief te vragen...top mensen hier allemaal...

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Reaction score
164
Punten
43
Leeftijd
68
gelukkig gaat het nu toch al een heel stukje beter..;de elleboog kan ik al wat bewegen en de kleuren trekken stilaan weg...de ribben gaat ook al beter al is het oppassen bij lachen en hoesten maar toch al veel minder pijn...we zijn zelfs een boottochtje gaan maken op de nete te lier...veel doen in het huishouden, maar eten maken en zelfs een klein strijkje lukt toch al...volgende week nog eens op controle maar ik mag wel alles zelf bekostigen..;ach ja, zal ok wel lukken...

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
2.075
Punten
113
Leeftijd
66
Hallo Lynn, fijn dat het inmiddels beter gaat met jou.
Dat zal jouw zelfvertrouwen ook goed doen.
Gekneusde ribben is altijd lastiger dan gebroken ribben, dat ongemak zal jou nog wel even plagen, denk ik zo.

K

Kate

Guest
Hoi Lynn,
Ik heb net je laatste update gelezen. Je bent er nog niet,, maar nu merk je steeds vooruitgang denk ik.
Hou ons maar op de hoogte van nieuwe stappen. Is de pijn overdag uit houden?

Doeg, groetjes van Kate.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
460
Punten
83
Fijn dat het wat beter gaat Lynn. Heel veel sterkte.

predator

Vaak hier
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
616
Punten
93
Leeftijd
55
Lynn is een taaie, dat hebben wij hier allemaal al kunnen zien, die klaagt niet snel.
Pred..

Aarie25

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
401
Punten
83
Leeftijd
39
@lynn
Goed om te horen dat je je al weer iets beter voelt.
Het zal nog wel even duren voor alles weer goed is, maar het gaat goed komen (y)

V

Verwijderd lid 198

Guest
Heel veel beterschap, ik hoop oprecht dat het snel beter met je gaat

Bovenaan Onderaan