Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat denk ik persoonlijk niet,zal meer aan Vmware liggen ,heb er soms ook problemen mee.Zo te lezen is het installatie proces van Vimus dus niet iets voor Linux newbies.
Met sonar 2016 maakte ik dat ook mee,was standaard aan!Elke handeling wordt ook met audio weergegeven: een soort robotstem.
Daar heb je volledig gelijk in.Lastig ja, maar om het nu als host te installeren, alleen maar om te testen, gaat me te ver.
Toch blijf ik nog even zoeken.
Omdat je het zo vriendelijk vraagt eens dat installatie gebeurt is.Geef ik je seintje,en ben tot je dienstNaast braille ondersteuning heeft het ook een pakket met applicaties. Misschien kun je dat met screenshots duidelijk maken.
Screenshots van actieve vensters kun je met een timer maken (heb ik onlangs geleerd ).
In tussen geluktZal een van de dagen eens proberen,of hem naast apricity os op externe HDD krijg.
Kan ik ook niet .Uiteraard weet ik niet het fijne van deze distro omdat ik me niet kan verplaatsen in een visueel beperkt persoon.
Goed idee, ik doe dat eigenlijk nooit in een VM.Draai hem anders nog eens live, en vertel me dan wat meer.
Je hebt gelijk, ik zie een normale distributie met de gebruikelijke applicaties in een Ubuntu Unity desktop.danvers zei:Mijn indruk is, dat het grote hulpmiddel die stem is.
Graag gedaan hoor,veel tijd kost het niet.Dank voor de dualboot die helaas zonde van de tijd is gebleken