Linux leren kennen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 74
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 2400
V

Verwijderd forumlid 74

Gast
Voor de geïnteresseerden die Linux willen leren kennen en leren met omgaan geeft een Linux vriend van mij in Brugge maandelijks les . Deelname is maar 5,00 euro .
Het is ook de persoon die ik al jaren lang volg en zo Linux heb leren kennen, begrijpen en gebruiken .

Linux Café | Vormingplus - Brugge

Hoort dit topic niet ergens onder Linux thuis?

Sorry ,dat het in de verkeerde rubriek stond . Ik dacht bij mezelf het is een intressante mededeling .

Voor de mensen daar bij jou zeer zeker.
Het lijkt mij echt een leuke avond.
Maar hier in het Linux gedeelte is het beter.
Ik maak er een sticky van.

Voor de geïntresseerden die Linux willen leren kennen en leren met omgaan geeft een Linux vriend van mij in Brugge maandelijks les . Deelname is maar 5,00 € .Het is ook de persoon die ik al jaren lang volg en zo Linux heb leren kennen, begrijpen en gebruiken .

Linux Café | Vormingplus - Brugge
Kan er ook in termijnen worden betaald
Word ik gehaald en weer thuis gebracht !:)

Het is maar 5 euro hoor ik denk dat je 500 gelezen hebt .
Ik zie in je profiel dat je in het noorden van Nederland woont . Dat is al een heel eindje van Brugge . maar Brugge is een mooie stad , je kan er een weekend tripje van maken .
Rotterdam is Zuid Nederland , ook al een heel eindje voor jou want in Nederland bestaat ook zoiets .
Linux Presentation Day

Het is maar 5 € hoor ik denk dat je 500 gelezen hebt .
Ik zie in je profiel dat je in het noorden van Nederland woont . Dat is al een heel eindje van Brugge . maar Brugge is een mooie stad , je kan er een weekend tripje van maken .
Rotterdam is Zuid Nederland , ook al een heel eindje voor jou want in Nederland bestaat ook zoiets .
Linux Presentation Day
Nee hoor, ik las dat het 5 euro was, het was een flauw(nederlands)geintje. Bij dat soort "grote" bedragen, willen we dat nog wel eens zeggen, tenminste, hier!:D

Ik ben ook iemand die niet gauw zulke bijeenkomsten bezoekt.
Ich bin ein bisschen ein Einzelgänger!

Terug
Bovenaan Onderaan