Link naar geldige productkey + downloadlink MS-Office 2016

HansGU

Gewaarderd
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
147
Punten
63
Leeftijd
76
Weet iemand zo'n adres? Op Rakuten.DE kon ik het zo snel niet vinden!

Abraham54

Admin
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
3.177
Punten
113
Leeftijd
66
Waarom Office 2016 - Office 2019 is al uit?

porrelaar

Vaak hier
Lid geworden
22 aug 2017
Waarderingsscore
200
Punten
43
Misschien omdat Office 2016 iets goedkoper is dan Office 2019?
Office 2019 heeft wat nieuwe functies ten opzichte van Office 2016. Hier worden er een paar kort besproken: Office 2019: dit is er nieuw! | Apps & Software | Computer!Totaal
Maar heeft Hans die nieuwe functies nodig? Ik denk dat veel mensen nog gewoon met Office 2003 of 2007 zouden willen blijven werken, wanneer die versies van Office nog steeds beveiligingsupdates kregen.

Hoe zit het met Office 2019? Krijgt die versie langer beveiligingsupdates dan Office 2016? Je zou denken van wel, maar dat is niet het geval. Zowel voor Office 2016 als voor Office 2019 eindigt de uitgebreide ondersteuning (gedurende welke je nog beveiligingsupdates ontvangt) op 14 oktober 2025. Ja, dezelfde datum voor beide versies.

HansGU

Gewaarderd
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
147
Punten
63
Leeftijd
76
Ik bezit office 2016 alweer ongeveer een jaartje (gekocht bij rakuten.de), maar een kennis van me zocht dit. Ik heb op rakuten.de voor hem gekeken maar kon daar niet zo snel een goedkope productkey alsmede downloadlink voor hem vinden. Vandaar de poging op dit forum porrelaar.

HansGU

Gewaarderd
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
147
Punten
63
Leeftijd
76
Een jaartje geleden werd je doodgegooid met productkeys voor ms-office 2016, maar dat lijkt nu voorbij. Nogmaals, het is niet voor mijzelf maar voor een kennis.

porrelaar

Vaak hier
Lid geworden
22 aug 2017
Waarderingsscore
200
Punten
43
Op Rakuten.de heb je bovenaan een zoekvak. Type daar je zoekterm in, bijvoorbeeld Office 2016 Professional en druk daarna op de Enter-toets of klik op het loepje dat achter dat zoekvak staat.
Hier heb je het resultaat: Suche nach office 2016 professional | Rakuten

HansGU

Gewaarderd
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
147
Punten
63
Leeftijd
76
Ha fijn dank je wel porrelaar. Ik ga hem de link mailen.

HansGU

Gewaarderd
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
147
Punten
63
Leeftijd
76
Is het nu zo dat bij al die versies (dus ook de goedkoopste) een productsleutel wordt meegeleverd? Bij sommige staat niets vermeld over een key.

porrelaar

Vaak hier
Lid geworden
22 aug 2017
Waarderingsscore
200
Punten
43
Je krijgt alleen maar een productsleutel, Hans. Office 2016 moet je daarna zelf downloaden.

Waarschijnlijk moet je kennis eerst een account aanmaken, voordat hij iets bij Rakuten.de kan bestellen.
Daarbij zal hij ook zijn adres moeten opgeven. Ik meen gelezen te hebben dat er soms problemen kunnen ontstaan wanneer je je echte Nederlandse adres opgeeft. Hij moet dus een Duits adres opgeven. Dat mag een fantasieadres in Berlijn of waar dan ook in Duitsland zijn.
Wat je kennis bestelt komt immers via e-mail, en daar heb je geen woonadres voor nodig.

Je vriend zal na betaling een e-mail ontvangen waarin de licentiesleutel (= productsleutel) staat. En daarbij zullen ook de instructies staan hoe hij Microsoft Office 2016 Professional kan downloaden via de website van Microsoft Office: Office
Hij heeft hiervoor wel een Microsoft account nodig. Wanneer je kennis een e-mailadres heeft dat eindigt op hotmail.com of outlook.com, dan heeft hij al een Microsoft account.

HansGU

Gewaarderd
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
147
Punten
63
Leeftijd
76
Geweldig porrelaar, ik ga hem dit direct mailen. Dank voor de support.

porrelaar

Vaak hier
Lid geworden
22 aug 2017
Waarderingsscore
200
Punten
43
Laat je kennis op die website van Rakuten ook de voorwaarden lezen van de verschillende leveranciers van Office 2016. Bij de een moet je binnen 8 dagen na ontvangen van de productsleutel de software downloaden en installeren. Bij de ander mag het iets langer duren.
Niet elke leverancier zal even uitgebreide instructies meesturen. Ook kunnen er beperkingen zijn voor het opnieuw installeren van Office 2016 na een crash van de harde schijf.

Zelf heb ik Office 2016 Professional Plus gekocht bij Varsio. Dat hoeft je kennis natuurlijk niet te doen, maar Varsio gaf er heel duidelijke instructies bij, waarin ook stond wat te doen wanneer er wat scheef loopt.
Eens even kijken of ik de instructies van Varsio als pdf bestand kan bijvoegen...
Dat lijkt gelukt. Niet alles zal van toepassing zijn voor je kennis, maar misschien heeft hij toch wat aan die instructies.

Bijlagen

HansGU

Gewaarderd
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
147
Punten
63
Leeftijd
76
Héél veel dank porrelaar. Ik zal ook deze info meteen aan hem doorgeven.

HansGU

Gewaarderd
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
147
Punten
63
Leeftijd
76
porrelaar, mijn kennis heeft meteen via VARSIO MS-Office 2016 aangeschaft. Inmiddels heeft ie het ook al op meerdere Pc's geinstalleerd en hij is dolgelukkig. Ook namens hem bedankt!

ShadyAngel

Gewaarderd
Lid geworden
12 sep 2018
Waarderingsscore
333
Punten
83
Leeftijd
60
Ik heb daar gisteren een key gekocht voor office 2019 bij rakuten (was echt kangersoft) is slechts een tussenpersoon. Deze werd niet aanvaard. Toen ik hier navraag naar deed stuurden ze me door naar de verkoper. Na een volle dag kreeg ik antwoord dat de betreffende key voor office 2016 was. Ik heb uiteraard om vervanging gevraagd maar daar is geen antwoord meer op gekomen.
Voor mij geen rakuten meer, ook softprolux niet, daar was de key duurder maar werd ook niet aanvaard. Weggegooid geld dus.
Ik heb ook nog eerder dit jaar een key voor office 2016 en een voor 2019 gekocht bij varsio. Was ook duurder dan van rakuten zelf maar best betaalbaar in vergelijking met microsoft. Varsio geeft ook veel betere ondersteuning bij problemen.

HansGU

Gewaarderd
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
147
Punten
63
Leeftijd
76
Dan heb ikzelf kennelijk geluk gehad? Klein jaar geleden bij Rakuten ook een Office 2016 key gekocht. Ik kreeg keurig netjes per mail zowel de key alsmede de download link voor het pakket. Geen problemen ondervonden.

Bovenaan Onderaan