lenovo tab2 a10-30

• Onderwerp starterVerwijderd forumlid 98
  • Startdatum
  • Reacties 23
  • Weergaven 3.151
V

Verwijderd forumlid 98

Guest
Vrees weer het ergste pffff.
Start tablet nog eens op ,start niet door accu stond wel heel laag 12% laad op is nu op 61% doet het nog niet!
Start op dan komt het muziekje waar hij normaal start dan,terug naar begin en gedaan!Nog eens poging doen met accu op 100%.
Natuurlijk 5 maanden uit garantie pfff
Mvg
d'anvers
Extra info datum staat op ;1970-01-01 ?????

Totaal ander model als de mijne!Denk niet dat deze zo simpel zou open gaan.
Accu is op 86% nog effe en poging doen.
Mvg
d'anvers

Deze had ik bekeken ,en beetje met die knoppen gespeeld ,maar gaf ook geen soelaas pffff.
Sebiet nog wat klooien als hij niet start!
Gebruikt dat ding laatste jaar bijna nooit, nu is laatste gebruik 27 april!
Snap echt niet wat het zou kunnen zijn,maar die datum van 1970 ja dat kan niet he!
Mvg
d'anvers

Heel vreemd inderdaad; Google gaf geen resultaat, dus mogelijk dat jij de eerste bent met die melding.

Is altijd zo iets bij mij jawadde.
Nog effe we zijn al 93%
mvg
d'anvers

Hard reset is gelukt nu bezig met systeem upgrade weet niet hoe dat gaat aflopen?
Maar dit ga je echt niet geloven,was bezig met knoppen ,denk dat ik in juiste scherm was...ineens allemaal chinese tekens en mijn camera sprong aan klikte op iets camera achterkant dan...wat een gedoe om daar uit te geraken!!!Hoe kom ik aan de chinees hahah??
Mvg
d'anvers

Word totaal gek van dat ding...niet te geloven na de systeem upgrade doet hij weer niks niks meer!!!!

Heb je de aankoopgegevens nog?
Voorbeeld: de Nederlandse consumentenwet houdt o.a. in dat computerapparaten 3 jaar goed moeten functioneren.

Weet het niet echt is gekocht bij bolcom!
Zou misschien kunnen dat de upgrade niet gelukt is,door dat tablet snel in slaapstand ging!
Ben nu updates aan het nemen,slaapstand nu op nooit.
Als hij het weer niet doet,ja dan maar met bolcom contact nemen zeker,
Zou het kunnen dat het in de soep is gedraaid door dat de accu echt te laag was?Wat denk jij Abe?
Mvg
d'anvers

Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft.
Mogelijk ook dat de eerste video de boel weer rechttrekt - door de accu te ontkoppelen en dan de aan/uitknop in te drukken, kunnen eventuele lekstromen naar het chassis weglopen.

Accu is super goed denk ik,want je kunt heel lang mee werken en als hij aan de kant ligt blijft accu echt lang goed.
Maar ga in het vervolg ,tablet toch meer eens opstarten en bijladen dan maar!.
Mvg

Meerdere malen opgestart tablet doet het nog steeds:cool:
Heb nog wel vraag...
Is het mogelijk om deze tablet een upgrade te doen naar hogere versie ?
Sommige merken bieden het aan, Lenovo niet denk ik.
Iemand ervaring?
Mvg
d'anvers

Terug
Bovenaan Onderaan