• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Vraag Lastpass

K

Kate

Kate heb jij er niet per ongeluk voor gekozen om naast het vinkje van onthoud mijn mailadres ook het vinkje onthoud mijn wachtwoord aan te vinken?

Dan zal het wachtwoord ingevuld blijven en zal je kluis automatisch worden ingelogd. De manier om dat op te lossen is Lastpass uit je Google Chrome verwijderen en opnieuw installeren.

Een extensie verwijderen

Zoek rechts van de werkbalk het pictogram van de extensie. Klik met de rechtermuisknop op het pictogram en selecteer Verwijderen uit Chrome.

Als het pictogram van de extensie niet wordt weergegeven:

1. Open Chrome op je computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer
    Meer
    en dan
    Meer hulpprogramma's
    en dan
    Extensies.
  3. Klik naast de extensie die je wilt verwijderen op Verwijderen.
  4. Bevestig door op Verwijderen te klikken.
Hoi Rubensky, dat kan ik niet zien: ik ben niet thuis. Maar ik wil chrome gewoon opstarten zonder dat mijn last pass wakker wordt. Ik heb hem dan nog nodig. Maar als extensie is hij er meteen. Dat wil ik niet, ik wil hem roepen!!

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
380
Punten
63
Zodra je, de browser (in jouw geval chrome start) is lastpass er ook, maar bij mij na het wijzigen van de instelling is hij nog zwart, pas nadat ik voor een site heb willen inloggen en dus de kluis geopend heb blijft hij rood. Totdat ik de browser afsluit. Volgens mij kan dat niet anders, omdat lastpass met een browser extensie werkt.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 aug 2016
Waarderingsscore
163
Punten
63
Je logt inderdaad 1 keer in. Daarna blijft hij open tot je de browser sluit of er handmatig voor kiest om uit te loggen.

Bovenaan Onderaan